جام جم آنلاین اصفهان؛ با نزدیک شدن به ماههای پایانی سال و در نیمه آبان ماه ،طرح های عملیاتی شرکت های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سال« رشد تولید و مهار تورم» یکی پس از دیگری در حال عملیاتی شدن و راه اندازی است و این افتتاح ها همگی تحقق وعده های هیات مدیره و مدیر عامل پتروپالایش اصفهان است که با تلاش جهادی و خستگی ناپذیر و نظارت شبانه روزی بر پروژه های درحال اجرا همه ارکان در پترو پالایش اصفهان را برای توانمند سازی تولید داخل بسیج کرده اند . قرار گرفتن شرکت های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در مسیر تولیدات داخلی و خدمات رسانی به مردم استان اصفهان و به طبع آن کشور این روزها در شرکت راه بر ترابری انرژی از شرکت های زیر مجموعه پتروپالایش اصفهان محقق شده است ؛ به گونه ای که طرحی جدید، برای اولین بار به صورت کیفی توسط این شرکت در استان اصفهان قرار است اجرا شود که درآن جایگاه های سوخت از خدمات پالایشگاه اصفهان منتفع خواهند شد و دراین راهبرد علاوه برآن که تصدی گری دولت در بخش توزیع سوخت کاهش می یابد ،کیفیت خدمات رسانی در جایگاه های سوخت تحت نظارت برند پالایشگاه اصفهان و با نظارت شرکت راه برترابر انرژی افزایش می یابد.
در همین پیوند، مدیر عامل شرکت راه برترابر انرژی های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفتگو با روابط عمومی و اموربین الملل پتروپالایش اصفهان از اجرای طرح برند جایگاه های سوخت با عنوان پالایشگاه اصفهان خبر داد و گفت: در۱۳آبان ماه اولین جایگاه سوخت در شهر اصفهان مشمول طرح برندینگ زنجیره توزیع سوخت پالایشگاه اصفهان قرار می گیرد.
مهندس ابراهیم کاویانی پور، با اشاره به اینکه در استان اصفهان ۳۵۰جایگاه سوخت اعم از بنزین، گازوئیل و CNG وجود دارد که در قالب توافق صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قرار است ۲۰۰جایگاه در استان تحت نظارت برند پالایشگاه اصفهان اداره خواهند شد .
وی با اشاره به اینکه درگام اول برای برند تجاری پالایشگاه اصفهان در جایگاه های سوخت ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: صنعت جایگاه داری به دلیل گردش مالی حداقلی که دارد توانایی بازسازی و بروزرسانی تجهیزات را ندارند؛ از این رودربخش تعمیرات ، بروزرسانی تجهیزات و امکانات، کنترل کمی و کیفی، جایگاه ها می توانند از خدمات پالایشگاه اصفهان استفاده کنند همچنین شاهد کاهش تصدی گری دولت و خدمات رسانی مطلوب به مردم خواهیم بود.
وی با اظهار اینکه اولین جایگاه برندینگ زنجیره توزیع سوخت ۱۳آبان ماه با حضور مدیران صنعت نفت در خیابان سجاد با برند تجاری پالایشگاه اصفهان شروع به کار خواهد کرد افزود: با بودجه اولیه ۵۰ میلیارد تومانی که به شرکت راه برترابر انرژی اختصاص یافته است درگام نخست یک هزار نازل سوخت (۱۰۰جایگاه سوخت)تحت برند پالایشگاه اصفهان قرار خواهند گرفت.
مهندس کاویانی پور،با اشاره به اینکه البته برای تحقق ۲۰۰ جایگاه سوخت تحت برند پالایشگاه اصفهان قطعا به بودجه بیشتری نیاز است گفت: اولویت اول ما در اجرای این طرح شهر اصفهان است اگر چه گستره این طرح در تمامی مناطق استان اصفهان است.
این مقام مسئول درهلدینگ پتروپالایش اصفهان ، با اشاره به اینکه فعلا سوخت جایگاه ها مطابق الگوی کشور عرضه خواهد شد است افزود: ایده آل ما این است که سوخت های تولیدی پتروپالایش اصفهان در جایگاه ها عرضه شود تا مصرف کننده با کیفیت تولیدی سوخت پالایشگاه آشنا شود و خدمات متمایز در جایگاه های تحت برند پالایشگاه اصفهان دریافت نماید.
وی ادامه داد: طرح برندینگ جایگاه های عرضه سوخت از اواسط دهه ۹۰ با سه هدف عمده شامل کاهش تصدی گری دولت، افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش خدمات جایگاه های سوخت به مردم مطرح شد که عملا از سال ۱۳۹۶ این طرح در کشور اجرایی شد و بین ۵۰تا ۶۰درصد جایگاه ها در کشور تحت برند یکسری از شرکت ها قرار گرفتند و در اصفهان نیز حدود۱۰۰شرکت تحت اجرای این طرح قرار گرفت، اما این طرح دولت آن طور که باید به اهداف خود نرسید و هدفی که از تحت پوشش قرار دادن جایگاه های برندینگ مد نظر بود محقق نشد و به طور کلی سطح خدمات کمی و کیفی ارتقا پیدا نکرد.
مدیر عامل راه برترابر انرژی، افزود: از بهمن ماه سال ۱۴۰۱با توافق شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و پالایشگاه اصفهان با هدف ایجاد تغییرات در ارائه خدمات کمی و کیفی در جایگاه های سوخت مقرر شد ؛در قالب برنامه ای جدید در اصفهان طرح برندینگ زنجیره توزیع سوخت در ۲۰۰جایگاه ها اجرایی شود.
وی تصریح کرد: برخی موانع و تغییراتی که در قانون بودجه رخ داد سبب شد که این طرح با تاخیر در اصفهان اجرایی شود، اما خوشبختانه در آبان ماه امسال اولین جایگاه برندینگ عرضه سوخت پالایشگاه اصفهان را از هفته آینده آغاز خواهد کرد.
کاویانی پورگفت: طبق قانون وظایف این برند ،خرید سوخت ،حمل و توزیع آن در جایگاه ها وکنترل کمی و کیفی سوخت رسانی رسانی در جایگاه های برند است.
/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد