در نشست مدیران کل صدا و سیما و بنادر و دریانوردی استان بوشهر مطرح شد؛

ارائه طرح پیشنهاد ساخت اولین استودیو تلویزیونی روی آب در کرانه خلیج فارس

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه گفت: کارگاه آموزشی سیستم جامع دریایی _ زیر سیستم ورود و خروج شناورها طی سه روز و با حضور نمایندگان شرکتهای کشتیرانی فعال در بنادر عسلویه برگزار شد
کد خبر: ۱۴۲۹۴۸۳
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عمران مرادپور طیبی در تشریح این خبر اظهار کرد: کارگاه آموزشی سیستم جامع دریایی _ زیر سیستم ورود و خروج شناورها در راستای ارتقای دانش، توانمندسازی نمایندگان شرکتهای کشتیرانی و تسهیل در فرآیند ورود و خروج شناورها برگزار شد.
وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی برای اولین بار در بنادر استان بوشهر توسط بخش خدمات دریایی مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه برگزار شد.
 
مرادپور طیبی ادامه داد: نمایندگان شرکت‌های کشتیرانی فعال در منطقه عسلویه ضمن ابراز رضایت از کارگاه آموزشی برگزار شده، نتیجه چنین آموزشهایی را  تعامل و همکاری بیشتر شرکتهای کشتیرانی با مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه عنوان کردند. 
وی یادآور شد: به پیشنهاد همه نمایندگان شرکت‌های کشتیرانی حاضر در دوره، مقرر شده کارگاه آموزشی مذکور و سایر دوره های آموزشی مرتبط، بصورت فصلی توسط مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه برگزار شود.
گفتنی است در پایان کارگاه، به مشکلات سیستم جامع دریایی و برخی چالش‌های موجود در فرآیند ورود و خروج مطرح شده پاسخ داده شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها