حضور وزیر کشور در محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود

همه دلایل وقوع این حادثه تلخ بررسی شود

وزیر کشور با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود گفت: باید با دقت بیشتری همه دلایل وقوع این حادثه تلخ بررسی شود تا ببینیم چرا این اتفاق رخ داده است.
کد خبر: ۱۴۲۹۰۶۹

گیلان-جام جم آنلاین-وزیر کشور در حاشیه حضور در محل آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود با بیان اینکه متاسفانه امروز واقعه تلخی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود اتفاق افتاد و نتیجه آن فوت ۳۲ نفر و مصدوم شدن ۱۷ نفر بود، اظهار کرد: واقعه بسیار تلخی بود و جا دارد آن را به بازماندگان این واقعه تسلیت بگویم.

احمد وحیدی با تاکید بر اینکه مسئولان از همان ابتدا در محل حادثه حضور داشته‌اند و بررسی‌ها برای علت حادثه در حال انجام است، بیان کرد: آتش نشانی در نزدیکی محل وقوع حادثه بوده و براساس گزارشات آتش نشانی به محض اعلام گزارش وقوع حریق یک دقیقه بعد ماموران آتش نشانی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه پلیس آگاهی نیز در حال بررسی و ارزیابی لازم است، متذکر شد: پس از بررسی‌های لازم با مقصرین این واقعه برخوردهای لازم توسط قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

وحیدی با تاکید بر اینکه برخی افراد هم اکنون تحت کنترل قضایی قرار دارند، یادآور شد: بررسی‌های میدانی حاکی از این است که باید با دقت بیشتری همه دلایل وقوع این حادثه تلخ بررسی شود تا ببینیم چرا این اتفاق رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه طبق تصاویر موجود در فیلمهای مداربسته، آتش سوزی از یک نقطه آغاز شده و به سرعت توسعه پیدا میکند، تصریح کرد: با توجه به نوع سازه ساختمان و سقف پلیمری آتش به سرعت سرایت پیدا میکند، البته همه اینها اطلاعات اولیه است و باید دقیق بررسی شود تا علت حادثه معلوم شود.

وزیر کشور بار دیگر با تسلیت به خانواده بازماندگان اظهار کرد: این کمپ تحت مدیریت بخش خصوصی و نظارت بهزیستی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها