رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سامانه خیر و احسان کشور را در البرز رونمایی کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سامانه خیر و احسان کشور را در البرز رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۴۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ رییس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: این سامانه با هدف تجمیع و شناسایی خیرین و نیازمندان کشور بر اساس تنوع جمعیتی و استانی انجام خواهد شد.

مرتضی بختیاری افزود: استان البرز به عنوان نخستین استان، مجری سامانه خیر و احسان کشور است که نیازمندان و گروه های جهادی و خیرین آن شناسایی شده و خدمات را اولویت بندی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با این سامانه یکپارچه، نیازهای نیازمندان براساس اولویت ارائه می گردد و  خیرین هم می توانند بر اساس توانمندی  به افرادی مد نظر خود کمک های حمایتی انجام دهد.

بختیاری تصریح کرد: پیش از این افراد به گروه های جهادی و سازمان ها و نهادهای خیریه مراجعه می کردند که با آغاز فعالیت این سامانه،  نیازمندان نیازی به مراجعه به هیچ مرکز یا سازمانی نخواهند داشت و با شفافیت ، خدمات یکسان و مناسب دریافت خواهند کرد و  تمام نیازمندان کشور که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نیستند هم در این سامانه خدمات مناسبت دریافت خواهند کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی  خاطرنشان کرد: ۷۰ هزار خیریه و گروه های جهادی از ۲۲۰ هزار تشکل های غیردولتی کشور در مجموعه احسان و نیکوکاری فعالیت می کنند که با این سامانه پوشش خدماتی خیریه ها و گروه های جهادی در کشور براساس الگوی مناسب و یکسان انجام خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها