گزارش «جام‌جم‌» از تحولات میدانی جنگ غزه با پشتیبانی انصارا...

غیرت یمنی علیه اسرائیل

بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حمله موشکی به مواضع دشمن صهیونیست

نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای، در واکنش به تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، از حمله موشکی به مواضع دشمن صهیونیست خبر داد.
نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای، در واکنش به تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، از حمله موشکی به مواضع دشمن صهیونیست خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۹۰

به گزارش جام جم آنلاین، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در این بیانیه اعلام کرد: تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز و تعداد زیادی پهپاد را به سمت اهداف مختلف دشمن صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پرتاب کردیم.

در این بیانیه آمده است که تاکید می‌کنیم که این عملیات، سومین عملیات درحمایت از برادران مظلوم مان در فلسطین است. تا توقف تجاوز رژیم اسرائیل به حملات دقیق‌تر با راکت و پهپاد ادامه دهید.

این بیانیه افزود: موضع مردم یمن در قبال آرمان فلسطین ثابت و اصولی است و مردم فلسطین برای دفاع از خود و استفاده از حقوق کامل خود، برحق هستند.

در بیانیه نیرو‌های مسلح یمن آمده است که تجاوز اسرائیل به غزه با حمایت آمریکا و همدستی برخی از رژیم‌ها صورت می‌گیرد. نیرو‌های ما به وظیفه خود در حمایت از غزه عمل کردند و موشک‌های بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن در اراضی اشغالی شلیک کردند.

تعداد بازدید : 45
newsQrCode
برچسب ها: غزه فلسطین یمن
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها