افتتاح غرفه نمایندگی فروش سرویسهای مخابراتی در محوطه تعاونی مصرف کارکنان مخابرات اصفهان

صبح روز سه شنبه مورخ ۲/ ۸/ ۱۴۰۲ و همزمان با فرخنده میلاد با سعادت امام حسن عسکری (علیه السلام)، نمایندگی فروش و پشتیبانی خدمات و محصولات مخابراتی در محوطه تعاونی مصرف کارکنان این مجموعه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۶۲۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان با اظهار خرسندی از افتتاح این غرفه گفت: با توجه به پتانسیل های خوب تعاونی مصرف از جهات گوناگون، امیدواریم افتتاح این غرفه که با مشارکت مخابرات و شرکت مارال ستاره پردیس راه اندازی شده، منشأ اتفاقات خوبی در زمینه فروش و پشتیبانی از سرویس های مختلف مخابراتی به ویژه سرویسهای باند پهن و فیبر نوری (FTTH) برای همکاران، بازنشستگان و عموم مردم مراجعه کننده به تعاونی مصرف باشد.


احمد شاه میرزائی همچنین از زحمات مدیریت شرکت تعاونی مصرف کارکنان، اداره روابط عمومی، شرکت مارال ستاره پردیس و کلیه دست اندرکاران برپایی این غرفه تشکر و تقدیر کرد.
وی افزود، در ادامه گسترش فعالیتهای این نمایندگی، موضوع فروش سایر سرویسها و محصولات مانند سیمکارت و مودم هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رضوی مدیر شرکت تعاونی مصرف کارکنان هم در سخنانی ضمن تاکید بر همراهی شرکت تعاونی مصرف با مجموعه مخابرات در زمینه های گوناگون در راستای ارائه خدمت به همکاران، برای برپاکنندگان غرفه مخابراتی آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

 


گفتنی است، این غرفه که نمایندگی فروش و پشتیبانی خدمات و محصولات مخابراتی، فروش و تامین مودم، سرویسهای باند پهن، ADSL ،VDSL، FTTH را بر عهده دارد در محوطه شرکت تعاونی مصرف کارکنان مخابرات منطقه اصفهان آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد.

لازم به ذکر است، در این برنامه، مسیح محمدی رئیس اداره بازاریابی و فروش سرویس های خانگی، هادی عطارزاده رئیس اداره خدمات پس از فروش معاونت تجاری و امور مشتریان، محمد جواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی و تعدادی از کارکنان مخابراتی نیز حضور داشتند.

 

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها