مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر بنیاد منطقه 2 اصفهان

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش نواحی 2،4،6 و بنیاد شهید منطقه2، صبح روز پنج‌شنبه 27 مهر 1402، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران و جمعی از مسئولین استانی در مجتمع تفریحی گردشگری کوثر ملک شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۱۴۲۷۱۳۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش نواحی 2،4،6 و بنیاد شهید منطقه2 صبح روز پنج‌شنبه 27 مهر 1402، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران و جمعی از مسئولین استانی در مجتمع تفریحی گردشگری کوثر ملک شهر برگزار گردید.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد، همبستگی خانواده و آموزش و پرورش را عامل شکوفایی دانش آموز معرفی کرد و گفت: استعداد یابی و توجه به شکوفا شدن فرزندان باید مورد بررسی و برنامه ریزی دقیق قرار گیرد.

احمدی نیا اظهار داشت: خانواده در عملکرد تحصیلی فرزندان نقش ثانویه ای را بازی می کند و واضح است که مدرسه مسئول یادگیری بچه هاست.ارتباط موثر بین خانه و مدرسه باعث می شود دوگانگی آموزشی و تربیتی کمتر شده و دیدگاه همسوئی بین آن دو در مورد تحصیل ، تربیت و پیشرفت برقرار شود.

وی توانایی برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد رابطۀ صمیمانه معلم و دانش آموزان را یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی آموزشی دانست و افزود: اخلاق، عشق و علاقه میتواند در تعلیم، تربیت و آموزش تاثیرگذار واقع شد.

مدیر کل بنیاد خاطرنشان کرد: دانش آموزان شاهد و ایثارگر در عرصه علم و دانش باید پیشرو و سرآمد باشند و علم و عمل را در امور تحصیلی خود در اولویت قرار دهند تا بتوانند بسترساز تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در آینده باشند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها