از کارآفرین برتر اصفهان در رویداد در مسیر موفقیت اتاق بازرگانی تقدیر شد

در ادامه سلسله رویدادهای در مسیر موفقیت که به همت اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود از کارآفرین موفق اصفهانی به‌خاطر دستاوردها و تلاش‌هایش در عرصه اقتصادی تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۶۲۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ در رویداد «در مسیر موفقیت» که به‌منظور انتقال تجربیات کارآفرینان موفق برای جوانان برگزار می‌شود از مصطفی رناسی، بنیانگذار گروه صنعتی کهرنگ لاستیک و عضو سابق هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان به‌خاطر نیم‌قرن تلاش و تجربه در عرصه صنعت و تولید تقدیر شد.
مژگان ایزدی، عضو هیئت نمایندگان و رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این جلسه گفت: ما باید برای کارآفرینانی که در کشور مانده‌اند و همچنان تلاش می‌کنند بسیار ارزش قائل باشیم. از گذشته تا کنون همیشه موانعی سد راه کارآفرینان بوده و روزبه‌روز هم به این موانع افزوده و شرایط سخت‌تر شده است. به همین خاطر فعالیت در این فضا از خودگذشتگی زیادی می‌طلبد. البته هر چقدر که چالش‌ها بیشتر می‌شود، تلاش‌ها و سازگاری‌های فعالان اقتصادی نیز بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به فرصت‌های موجود در کشور تصریح کرد: بسیاری از جوانان از فرصت‌های شغلی داخل کشور اطلاع ندارند و احساس می‌کنند که برای آنها جایی نیست. درصورتی‌که بسیاری از صنایع ما به دنبال جوانان خلاق، تحصیل‌کرده و کوشا هستند. به همین منظور در اتاق بازرگانی اصفهان پیشنهاد دادیم که گشت‌های گردشگری صنعتی برای بازدید جوانان از صنایع موفق اصفهان و آشنا شدن آنها با ظرفیت‌های صنعتی استان برگزار شود.
 
مصطفی رناسی نیز در این جلسه به‌مرور تجربیات خود در عرصه اقتصادی و فعالیت‌هایش در زمینه کارآفرینی پرداخت و در بخشی از سخنانش با تأکید بر اینکه هر انسانی در زندگی خود باید یک هدف کلان داشته باشد، گفت: یکی از اهداف مهم انسان‌ها، اثرگذاری و ماندگاری است. برای من، ماندگاری در یک دایره سعادت تعریف می‌شود که از کار نیک آغاز می‌شود و سپس از خلوص، ارتباط با خدا، راه راست می‌گذرد و در نهایت به توانمندی می‌رسد. این چرخه در سراسر زندگی من در جریان بوده و هر بار باعث شده است که توانمندتر از گذشته شوم. این در واقع فلسفه زندگی من است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها