کد خبر: ۱۴۲۷۵۷۸

فنس الکتریکی سیستمی مدرن، هوشمند، مطمئن و کاملا ایمن بوده و جایگزین مناسب برای سیستم های حفاظت پیرامونی سنتی از جمله شاخ گوزنی، نرده، سیم خاردار و حتی دوربین می باشد.

فنس الکتریکی هوشمند را می‌توان در کنار حصار توری، نصب روی دیوار، نرده و یا دیوار های ارزان قیمت به کار برد. کاربرد این فنس های الکتریکی بازدارنده ورود افراد غیر مجاز می باشد. با توجه به اینکه حفاظت از اماکن باید از سیستم امنیت بالایی برخوردار باشد تمام قطعات با بهترین کیفیت ساخته شده است تا بتواند در برابر تعارض افراد نا شناس مقاومت کند.

 یکی از بهترین گزینه و راه حل های پیشگیری از سرقت در بین سیستم های حفاظتی استفاده از فنس های الکتریکی می باشد به این دلیل که فنس شوکدار سیستمی بازدارنده هستند که با وارد کردن شوک به  سارقین  آنها را از ورود به محوطه حفاظت شده منع می کند .

فنس الکتریکی راهکاری ایمن و هوشمند جهت جلوگیری از سرقت

کاربردهای فنس الکتریکی

فنس الکتریکی کاربردهای مختلفی دارد که در زیر یه آن اشاره شده است


1.     مخصوص باغ و ویلا
2.     مخصوص کارگاه های کوچک و انبارها
3.     مخصوص کارخانجات و تاسیسات
4.     مخصوص حیات وحش و دامداری ها
 
منظور از سیستم بازدارنده چیست؟

همانطور که میدانیم سرقت از مکان هایی مانند ویلا، سوله، کارخانجات کارگاه، انبار  و ... به راحتی شکل می گرفت.حتی بعد از شناختن سارق ها بخاطر روند طولانی پیگیری ها این کار بی نتیجه بود و هزینه زیادی هم داشت.


به خاطر همین بهترین روش پیشگیری از سرقت و حفاظت ویلا با استفاده کردن از سیستم های حفاظتی پیشرفته و راه حل های بسیار کم هزینه با قابلیت هوشمند بودن و اطلاع رسانی می باشد فنس الکتریکی انتخابی مطمئن و هوشمند می باشد.

در کشور های بزرگ و پیشرفته  فروش فنس الکتریکی به عنوان یکی از پیشرفته ترین سیستم حفاظت شناخته شده است.

فنس های الکترونیکی و یا حصار الکتریکی یکی بهترین جایگزین برای  سیستم های سنتی است . اوایل قرن بیستم در مکان های  مختلف دنیا الکتروفنس ها به عنوان حصار کامل استفاده شده است.‌

فنس الکتریکی راهکاری ایمن و هوشمند جهت جلوگیری از سرقت
منبع تغذیه فنس الکتریکی
برق شهری :
برق شهری می تواند برقی که در دستگاه آنالایزر یا فنس الکتریکی یا سایر سیستم های حفاظتی به کمک فنس الکتریکی استفاده می شود را تامین کند .
سیستم خورشیدی:
با کمک سیستم خورشیدی می توان برق مورد نیاز دستگاه آنالایزر و سایر سیستم حفاظتی و انرژی دهنده سیستم های فنس الکتریکی را با کمک سلول های خورشیدی تامین کرد.
 
آیا فنس الکتریکی نیاز به مجوز خاصی دارد ؟

هما نطور که گفته شد فنس الکتریکی جهت حفاظت از امکان و جلوگیری از سرقت نصب و راه اندازی می شود و هیچگونه خطر جانی جدی برای فرد متعارض نخواهد داشت. سیستم فنس الکتریکی توسط فرمول های پزشکی طراحی شده است و شوک وارد شده از سطح پوست عبور نکرده و وارد عضلات داخلی نمی شود. علاوه بر این فنس شرکت ایمن حصار پویا دارای بیش از 18 سال سابقه کار با بیش از 400 پروژه اجرا شده فعال در وزارت خانه های نفت، نیرو و سایر ارگان ها فعالیت داشته است. تمامی استانداردهای جهانی و مجوزهای مورد نیاز داخل ایران توسط این شرکت دریافت شده است و نیازی به دریافت جداگانه مجوز نمی باشد.

فنس الکتریکی راهکاری ایمن و هوشمند جهت جلوگیری از سرقت


قابلیت های فنس الکتریکی
سیتم فنس الکتریکی قابلیت های ویژه ای دارد از جمله میتوان :


اعلام هشدار سریع

اعلام هشدار سریع از طریق سیستم اس ام اس کننده به مالک و هشت شماره دلخواه
 
شوک استاندارد

این سیستم براساس فرمول پزشکی طراحی شده،شوک موجود استاندارد و کاملا کنترل شده است.
 
استحکام فیزیکی

استحکام فیزیکی بلندمدت در شرایط محیطی گوناگون.

فعال شدن آلارم

فعال شدن سیستم های آلارم محیطی و سیستم پروژکتور به محض نفوذ به محل

درآخرحفاظت و حراست از مجموعه ها و حفظ حریم شخصی همیشه یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی انسان ها بوده، که در طول زمان به دلیل زیر ساخت های سنتی و ضعیف، اکثر اماکن اغلب در معرض آسیب، سرقت و دزدی کلان یا جزئی قرار می گرفته است ما در شرکت ایمن حصار پویا راهکاری ایمن، مطمئن و هوشمند داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها