رونمایی از دو دستاورد بزرگ در زمینه اهدای خون در شهرستان بهاباد

یزد- اختصاص یک مرکز ثابت برای استقرار تیم های سیار اهدای خون در شهرستان بهاباد و همچنین اختصاص زمین برای احداث مرکز اهدای خون در این شهرستان به همراه آموزش و آشنایی دهیاران با فرهنگ اهدای خون از جمله دستاوردهای سفر یک روزه مدیر کل انتقال خون یزد به شهرستان بهاباد بود.
کد خبر: ۱۴۲۷۵۱۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در جلسه ای که در فرمانداری شهرستان بهاباد و با حضور فرماندار و معاونین فرماندار و همچنین مدیر کل انتقال خون استان یزد برگزار شد، موضوع اختصاص زمین برای احداث مرکز اهدای خون در شهرستان بررسی و دستورات لازم جهت واگذاری آن انجام شد.

مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به جایگاه انتقال خون یزد در کشور گفت: استان یزد اولین استان در زمینه اهدای عضو و سومین استان در زمین بخشندگی حیات و اهدای خون هست.

سیدمحمدرضا آقایی میبدی تاکید کرد: هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معطل خون نمی ماند و این حاصل سالها تلاش همکاران در این اداره کل است، البته تلاش داریم با ایجاد سامانه سیار اهدای خون، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه به زودی سامانه سیار اهدای خون در استان راه اندازی می شود و می‌توانیم این شرایط را تسهیل‌تر کنیم. 

در ادامه فرماندار شهرستان بهاباد با اشاره به استقبال مردم شهرستان جهت اهدای خون گفت: یکی از مطالبات مردمی در شهرستان بهاباد نبود مکانی مناسب و استاندارد برای اهدای خون هست که با تلاش و کمک مسئولین شهرستان، مکانی مناسب در شبکه بهداشت شهرستان جهت برگزاری تیم سیار اهدای خون در نظر گرفته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها