مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: ۸۷ فقره سند مالکیت تک‌برگ برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی مریوان صادر شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۵۰۹
نویسنده سید دارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، حمیدرضا امانی صبح امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار کرد: این اسناد برای سهولت در امر فعالیت واحدهای صنعتی به مساحت ۲۰ هکتار در شهرک صنعتی شهرستان مریوان صادر شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مریوان بیان کرد: مالکان واحدهای صنعتی مریوان که دارای پروانه بهره برداری و پایان کار هستند، می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی و طی مراحل قانونی، نسبت به دریافت سند تک برگ اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با اشاره به اهمیت صدور اسناد تک برگ برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی، گفت: تامین وثیقه بانکی برای تولیدکنندگان به منظور دریافت تسهیلات و امکان رهن‌گذاری واحد تولیدی، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی صنایع و افزایش، تثبیت و امنیت سرمایه‌گذاری از مزیت‌های تفکیک و صدور سند مالکیت تک برگ به شمار می‌رود.

امانی درادامه افزود: با آماده سازی و واگذاری این اسناد به واحدهای تولیدی بهره‌بردار نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی پاسخ داده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها