مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه؛

تداوم طرح شناسایی اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه به کارفرمایان و پیمانکاران کرمانشاه هشدار داد تا از بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز خودداری کنند.
کد خبر: ۱۴۲۷۳۹۱

جام جم آنلاین؛ حمزه سلیمانی، با اشاره به آغاز مرحله جدیدی از طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه، اظهارکرد: تاکنون پنج مرحله از این طرح اجرا شده و مرحله جدید آن هم از روز گذشته(اول آبان) آغاز شده است. 

وی افزود: در این طرح که با مشارکت تعدادی از دستگاه های ذیربط در حال اجراست، گشت های بازرسی از واحدهای تولیدی، ساخت مسکن، خدماتی و کشاورزی سطح شهر کرمانشاه بازدید می کنند. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان پلیس امنیت عمومی و انتظامی، اجرائیات، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی را از جمله دستگاه هایی معرفی کرد که در اجرای این طرح همکاری دارند. 

وی در ادامه با تاکید براینکه هیچکدام از واحدهای تولیدی و صنفی سطح استان حق بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز را ندارد، اضافه کرد: بکارگیری اتباع بیگانه تبعات منفی را برای کارفرمایان و پیمانکاران به همراه خواهد داشت. 

سلیمانی خاطرنشان کرد: روز گذشته(دوشنبه) هم از بیش از ۳۰ واحد شامل واحدهای سنگ بری، آهن فروشی، بتن آماده و موزاییک سازی بازرسی هایی صورت گرفت و تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز در آنها شناسایی و دستگیر شدند.

تداوم طرح شناسایی اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه 

وی ضمن اینکه به کلیه کارفرمایان و پیمانکاران سطح استان هشدار داد تا از بکارگیری اتباع خارجی بیگانه خودداری کنند، افزود: بکارگیری اتباع افغانی در کرمانشاه ممنوع است و در صورت بی توجهی با کارفرمایان برخورد خواهد شد. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان گفت: برابر قانون، بکار گیری اتباع بیگانه غیرمجاز پیامدهای منفی را برای کارفرمایان و پیمانکاران خواهد داشت که از جمله آنها می توان به ابطال پروانه صنفی، تعطیلی کارگاه، جریمه نقدی و محکومیت به حبس اشاره کرد. 

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها