معاون رییس جمهور در آیین بهره برداری از بیمارستان فرخی (بحران) یزد:

ساخت بیمارستان بحران یک اقدام جهادی است

یزد- رییس اداره نظارت بر صادرات و واردات مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو گفت: همزمان با روز جهانی غذا از واحدهای نمونه و برتر صنعتی و کارگاهی استان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۳۳۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مسعود حبیبی اظهار داشت: معاونت غذا و دارو هر ساله و با هدف ترغیب صنایع و واحدها به تولید غذای سالم و بهداشتی اقدام به برگزاری همایش روز جهانی غذا و معرفی واحدها و مسئولان فنی برتر استان می کند.

وی گفت: از جمله شاخص های مورد ارزیابی واحدهای برتر صنایع غذایی و بهداشتی استان، تولید محصولات سلامت محور با کاهش میزان قند، نمک، چربی و اسید چرب ترانس، بررسی محصولات از نظر نمونه برداری، نداشتن نقص بحرانی در واحد، تکمیل و گسترش فضای تولید، تجهیزات و آزمایشگاه، اخذ گواهی بین المللی ایمنی مواد غذایی، صادرات و بهینه سازی مصرف آب، امتیاز ارزیابی بالا  با درجه A و بکارگیری مسئول فنی کوشا و فعال است.

رییس اداره نظارت بر صادرات و واردات مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو خاطر نشان کرد: در همایش روز جهانی غذا که با حضور رییس و مسئولان دانشگاه برپا شد از یک واحد نمونه، هشت واحد برتر صنعتی، دو واحد برتر کارگاهی، هفت واحد قابل تقدیر و 14 مسئول فنی برتر در صنعت غذا تجلیل شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها