منابع رسانه‌ای عصر امروز (دوشنبه) اعلام کردند که حملات موشکی از خاک لبنان به سرزمین‌ های اشغالی و حملات متقابل رژیم صهیونیستی به خاک این کشور از سر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۴۲۷۲۶۰

از سرگیری تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی معاریو عصر امروز اعلام کرد که چند راکت به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که دو موشک هدایت شونده ضد زره از خاک لبنان به سمت مواضع مرزی ارتش این رژیم شلیک شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از اصابت یک موشک ضد زره شلیک شده از خاک لبنان به شهرک مرگلیوت در الجلیل خبر دادند.

در همین راستا شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مناطقی در اطراف شهرک کفر شوبا در جنوب شرق لبنان کرد.

بر پایه این گزارش همچنین یگانه توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در اطراف دو شهرک مرکبا و حولا در جنوب لبنان هدف قرار داد.

حزب الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

طوفان الاقصی در حالی وارد هفدهمین روز خود شده که بمب افکن های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق، که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
۰
۰
چرا به مردم درکرانه باختری سلاح نمیدهند تا از خودشان دفاع کنند

نیازمندی ها