مدیر کل بازرسی استانداری تهران:

مبارزه با فساد اداری با کمک گزارشات مردمی

بنا به پیشنهاد استاندار و تایید وزارت کشور احکام اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۱۲۸

اسدالله تقی زاده روز یکشنبه در حاشیه جلسه هیات بازرسی انتخابات استان گفت: احکام اعضای هيئت بازرسی انتخابات استان تهران ابلاغ شد و بر این اساس آقایان شادمهری مدیرکل اداری و مالی استانداری، قاسمی معاون اداره کل بازرسی، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان و کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بعنوان اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران تعیین شدند.

تقی زاده در این جلسه با بیان‌این مطلب که بازرسین انتخابات وظیفه ای سنگین برعهده دارند تاکید کرد: وظيفه هيئت بازرسی محدود به روز رأي گيري نبوده و از ابتدای شروع فرآیند اجرایی انتخابات تا پايان اعلام نتایج ادامه خواهد داشت.

تقی زاده ادامه داد: ارائه گزارش سريع تخلفات تبليغاتي كانديداها از سوي بازرسين به هيأت هاي بازرسي شهرستان ها و استان تهران ضروری و این مهم را از وظائف اصلی بازرسین انتخابات برشمرد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان‌تهران تصریح کرد: محدوديتي در تعيين بازرس در شعب و صندوق هاي اخذ رأي وجود ندارد و به تناسب اهميت شعب اخذ رأي، تصمیم گیری میشود و بر این اساس پیش بینی تأمین ۸ هزار بازرس و سربازرس وظیفه بازرسی از انتخابات را در استان بر عهده خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها