رسانه‌ های فلسطینی خبر دادند:

بمباران یکی از مدارس آنروا در خان‌ یونس

رسانه‌ های فلسطینی با انتشار تصاویری، از بمباران وحشیانه یکی از مدارس آنروا در خان‌ یونس خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌ های فلسطینی، بعد از ظهر امروز، از بمباران محوطه یکی از مدارس آنروا در خانیونس واقع در جنوب غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه، ۲۲ اکتبر)، در شانزدهمین روز جنگ غزه، محوطه یکی از مدارس آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) را که صد‌ها خانواده پناهجوی فلسطینی را در خود جای داده بود، بمباران کرد.

هنوز از شمار قربانیان احتمال این حمله رژیم صهیونیستی در خان‌یونس خبر در دست نیست. 

رژیم صهیونیستی، چند روز پیش دروازه ورودی این مدرسه و اطراف آن را هدف قرار داده بود و امروز محوطه آن را بمباران کرد. 

«حمد شویدح» مدیر یکی از مراکز آوارگان وابسته به آنروا چند روز پیش گفته بود: «آنروا امروز از ما خواسته تا پنج مدرسه را تخلیه کنیم. سازمان آنروا به ما اطلاع داد که این مدارس در معرض خطرند و نمی‌تواند امنیت آن‌ها را تامین کند. آنروا دیگر هیچ خدماتی به ما ارائه نمی‌دهد. ما از جامعه جهانی می‌خواهیم تا امنیت مراکز پناهندگان را تامین کند».

در سایه بمباران متوالی نوار غزه از سوی رژیم اسرائیل، مردم این منطقه به برخی بیمارستان‌ها و مدارس آنروا پناه برده‌اند و در یک مورد بیش از ۱۰ هزار آواره فلسطینی از جمله شمار زیادی از کودکان و زنان، در یک مرکز پناهندگی که تنها گنجایش ۵۰۰ نفر را در داشت، جمع شدند. اما ارتش اشغالگر تهدید کرده این مراکز و مدارس سریعا می‌بایست تخلیه شود.

تعداد بازدید : 13
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها