مدیر‌کل دفتر امور روستایی استانداری کرمان عنوان کرد:

اعطای تسهیلات توانمندسازی به دهیاری‌ها

مدیر‌کل دفترامورروستایی استانداری کرمان ازاعطای تسهیلات برای توانمندسازی دهیاری‌ها وایجاد درآمد پایدار خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۱۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدجواد عبدالکریمی،درجمع دهیاران و مسئولین شورای اسلامی شهرستان راور با بیان اینکه توانمندسازی روستاها زمینه را برای ترقی کشور فراهم می‌کند گفت:سه برابرتفریغ بودجه هر دهیاری برای توانمندسازی دهیاری‌ها و ایجاد درآمدپایدار،وام پنج ساله با سود هشت درصد منظور شده است.

وی بیان کرد:درسال ۱۴۰۱اداره کل روستایی استانداری کرمان به عنوان متناظر معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری،تسهیلات ماده ۱۸رادراختیار داردتا صرف اشتغالزایی در روستاها کند،لذا دهیاران باید پیگیر باشند تا از این فرصت به وجود آمده برای توانمندسازی روستاییان بهره گیرند.

رضاعباسی،فرماندارراور هم دراین جلسه گفت:هدف ما رونق و پیشرفت روستاها است و دهیاران در این مسئله تاثیر بسزایی دارند،هرروستا بایدیک شناسنامه داشته باشدکه در اختیاردهیار است.

وی افزود:سختی کار دهیاران و مشکلات را درک می‌کنیم و به آن واقف هستیم،اما دهیار فقط مسئول عمران روستا نیست و در تمام زمینه‌ها اعم از مسائل اجتماعی و فرهنگی مسئولیت دارند.
  
عباسی،گفت:درجریان انتخابات به هیچ عنوان از امکانات دولتی تحت هیچ شرایطی نباید له یا علیه کسی استفاده شود و قطعاً با هرگونه تخلفی برخورد خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها