برگزاری جلسه هماهنگی ستاد استانی شهدای غریب در اصفهان

جلسه هماهنگی ستاد استانی شهدای غریب در اصفهان، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران، معاونت فرهنگی، دبیرکنگره ملی شهدای غریب و جمعی از مسئولین ذیربط در سالن شهدای کارمند بنیاد استان برگزار گردید.
کد خبر: ۱۴۲۶۸۱۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ جلسه هماهنگی ستاد استانی شهدای غریب در اصفهان، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران، معاونت فرهنگی، دبیرکنگره ملی شهدای غریب و جمعی از مسئولین ذیربط در سالن شهدای کارمند بنیاد استان برگزار گردید.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب، تاکید کرد: جایگاه و مقام شهدا برای نسل جدید تبیین شود.

احمدی‌نیا تمدن ساز بودن هنر شهیدان را تشریح کرد و گفت: تا نفس داریم باید در این مسیر کار بکنیم.

وی قوام فرهنگی کشور را به برکت جانفشانی شهدا و آزادگان دانست و خاطرنشان کرد: اصفهان در حوزه فرهنگ ظرفیت بالایی دارد و می‌بایست تمام اقدامات پیوست فرهنگی داشته باشد.

مدیرکل بنیاد افزود: در مقام شهدا ضعیف کار کردن ظلم به حق این شهدا است و بازماندگان شهدا باید به شهدا افتخار کنند.

ایشان اظهار داشت: ظرفیت سازی برای فعالیت تمام اقشار در کنگره باید گسترش یابد و از ظرفیت و نقش آفرینی حوضه علمیه و هیئت های علمی تمام دانشگاه ها در ترویج فرهنگ شهدا در این کنگره بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت برگزاری اجلاسیه در استان اصفهان موجود است و این مهم، نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی منسجم دارد.
  
در ادامه این جلسه زمردیان دبیر کنگره ملی شهدای غریب کشور در خصوص اجلاسیه کنگره شهدای غریب گزارشی ایراد کرد و از تشکیل ستاد کنگره تقدیر نمود.
زمردیان از مردم نهاد بودن کنگره شهدای غریب گزارش داد و اظهارداشت: استان اصفهان سومین سرانه آماری شهدای غریب را دارد.
 
در پایان معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت، در خصوص تشکیل کار گروه کنگره شهدای غریب اسارت گزارش ایراد کرد وگفت: آمار شهدای غریب اصفهان ابتدا ۳۳ نفر بود که در ادامه با تلاش کار گروه این تعداد به 72 نفر اصلاح گردید.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها