در شرکت آلومینای جاجرم انجام شد ؛

برگزاری سومین تانای صنعت در خراسان شمالی

مدیرکل صمت استان خبر داد:

برگزاری سومین رویداد تانا صنعت استان خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ سومين رویداد تانا صنعت در استان خراسان شمالی به میزبانی شرکت آلومینای ایران ۲ آبان‌ماه در جاجرم برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۴۲۶۶۹۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی ، سومین  رویداد تانا صنعت استان (توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری) در حوزه صنعت و رویداد سرمایه گذاری تا ثریا با همکاری پارک علم و فناوری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و سپاه جوادالائمه(ع) استان به منظور همرسانی دستگاه های ارائه دهنده نیازهای فناورانه و صاحبان ایده سه شنبه  ۲ آبان۱۴۰۲ در محل مجتمع آلومینای ایران-جاجرم برگزار می‌شود.

حسین حاجی بگلو گفت: به‌منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در استان خراسان شمالی و استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در جهت رفع نیازمندی‌های صنایع ، با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اجرای پارک علم و فناوری استان، رویداد تانا صنعت آلومینای ایران جاجرم  برگزار می گردد.

وی افزود: در این رویداد شرکت آلومینای ایران، ۱۲ نیاز فناورانه با اولویت خود را اعلام و همزمان اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران و صاحبان ایده از جمله شرکت‌های دانش ‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی، اعضای هیات علمی، دانشجویان و... می توانند با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری و سامانه نان، نیازمندی های مطرح شده را دریافت و برای حل مسائل مربوطه ایده های خود را ارائه ‌دهند. 

مدیرکل صمت گفت: تا کنون ۳۴ ایده و راه حل برای رفع نیازهای فناورانه حوزه صنعت ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۸۰ درصد ایده های ارائه شده از استان خراسان شمالی و ۲۰ درصد از خارج استان میباشد. در کل ۲۰ شرکت دانش بنيان و واحد فناور و ۱۴ نفر از اعضای هیأت علمی در این رویداد حضور خواهند داشت. 

حاجی بگلو در پایان اظهار امیدواری کرد با برگزاری این رویدادها بتوانیم در جهت رفع نیازهای فناورانه صنایع بزرگ استان گامی موثر و رو به جلو بر داریم./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم - اسدالله ابراهیمی

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها