فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارقان طلاجات زن مسافر در محور سنقروکلیایی با اقتدار پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۳۷۲

جام جم آنلاین؛  سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد سرقت به عنف در محور سنقروکلیایی – کرمانشاه که سرنشینان یک دستگاه خودرو تاکسی اقدام به ربودن طلاجات یک زن مسافر کرده بودند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده کارآگاهان مشخص شد سارقان با یک دستگاه تاکسی برون شهری اقدام به سوار کردن یک خانم به عنوان مسافر کرده‌اند اما در میانه راه با تهدید وی اقدام به سرقت ۶ عدد النگو و یک عدد تکپوش وی کرده و سپس متواری شده‌اند.

سردار حاجیان یادآوری کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد پلاک خودرویی که سرقت به عنف در آن صورت گرفته بود سرقتی و متعلق به تاکسی مسافربر نبوده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی سنقروکلیایی برای دستگیری سارقان به عنف ادامه داشت مشخص شد هر ۲ سارق به علت ارتکاب سرقت به عنف در یکی دیگر از استان‌های غربی کشور توسط پلیس دستگیر و زندانی شده‌اند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های لازم هر ۲ مجرم در اختیار پلیس آگاهی سنقروکلیایی قرار گرفته و در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات زن مسافر در محور سنقروکلیایی – کرمانشاه اعتراف کردند.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی، گفت: امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هرکسی از آن عبور کند با واکنش قاطعانه همکاران ما مواجه و به دست قانون سپرده می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تأکید کرد: امروز عزم پلیس برای برخورد قاطعانه با مجرمان و خصوصاً سارقان جزم تر از هر زمان دیگری است و این افراد در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها