نقاط بحران‌زا در شهرستان‌های کرمانشاه شناسایی می‌شود

طرح کشوری بررسی و شناسایی نقاط بحران‌زا در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه همگام با سایر استان‌ها به اجرا در آمد.
کد خبر: ۱۴۲۶۳۶۹

جام جم آنلاین؛ بر این اساس در فرمانداری شهرستان صحنه، با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه و فرماندار شهرستان صحنه و  جمعی از مسوولان کشوری نقاط بحرن‌زا این شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کرمانشاه هدف از این سفر را بررسی و شناسایی نقاط بحران‌زا اعلام کرد و گفت: این یک طرح کشوری است که هراستان نقاط بحران‌زا و بحران‌زدا در سطح  استان را مورد شناسایی و بررسی قرار دهد.

وی افزود: برنامه‌ریزی جهت رفع و یا کاهش اثرات نقاط بحران و مدیریت کاهش ریسک بحران این نقاط بحران زا طی مطالعاتی از نظر صورت خواهد گرفت.

یگانه با توضیح اجرای این طرح در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در این طرح سازه‌های فاقد آب‌گذر، حاشیه رودخانه‌ها، ساختمان‌ها در چهار اکیپ متخصص در شهرستان صحنه اجرا شد.

گفتنی است، شهرستان صحنه با وسعت یک‌هزار و ۶۱۲ کیلومتر مربع در شرق استان کرمانشاه  قرار دارد. این شهرستان سه رود خانه مهم گاماسیاب، دینور آب و جامیشان دارد. هفت هزار و ۵۰۰ هکتار باغ و ۲۳ هزار هکتار زمین زراعی دیم و ۱۵ هزار هکتار زمین زراعی آبی دارد همچنین چندین صنعت تولیدی در این شهرستان واقع شده است.

گفتنی است، تیم نظارتی بحران غرب کشور متشکل از استان‌های کرمانشاه، کردستان همدان است.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها