با حضور مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری :

اولین سرپرست بخشداری بخش جدید التاسیس زرق آباد شهرستان اسفراین معرفی شد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بیست و سوم مهرماه در آئین معارفه اولین سرپرست بخشداری جدید التاسیس زرق آباد اسفراین با اشاره به نقش مردم و معتمدین روستاها در اداره امور گفت: اگر امروز امنیت داریم، اگر نگاه محکمی برای تداوم نظام وجود دارد به خاطر حضور مردم و معتمدین در صحنه است، مردمی که در سخت ترین شرایط بیشترین همراهی و دفاع از نظام را داشته اند.
کد خبر: ۱۴۲۶۲۵۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

روح ا... حسین پور افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی یکی از مسائلی که استاندار این استان بر آن تاکید داشت بحث ارتقاء بود و چون اراده ای مبنی بر شدن امور وجود داشت این امر کمتر از یکسال محقق شد. 
وی خاطرنشان کرد: این دولت مردمی ، دولتی صادق الوعده است در همین مدت، ۲ شهرستان، ۵ بخش و ۱۰ دهستان در استان ما تاسیس شده است. 
مدیرکل سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: خادمان مردم در نظام شأنی جز خدمت گذاری به مردم ندارند و نهایت تلاش خود را برای انجام امور دارند. 
وی انتخابات پیش رو را نیز یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: ۶۶۰ نفر معتمد معرفی شده در سطح استان از اقشار مختلف مردم و از  ۲۲ حوزه انتخابیه هستند که این نشان دهنده مشارکت و آمادگی مردم برای برگزاری باشکوه انتخابات است.
فرماندار شهرستان اسفراین نیز در این آئین با برشماری اهداف تقسیمات کشوری برای اداره امور افزود: تقسیمات کشوری در دنیا یک ضرورت است چرا که علاوه بر اداره بهتر امور باعث تمرکز زدایی در بحث مدیریت می باشد. 
 مسلم نوری ادامه داد: با انجام تقسیمات مدیریت قلمروها آسان تر، مشارکت مردم بهترو اداره امور سهل تر می گردد . 
فرماندار اسفراین ادامه داد: هم اکنون بخش مرکزی با ۷۴ روستا و بخش زرق آباد با ۴۱ روستا اداره خواهد شد. 
فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان ، تامین امنیت و تمرکززدایی و توسعه پایدار را از فواید این تقسیمات برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت و همراهی همه در آینده شاهد توسعه و آبادانی در این منطقه باشیم .
 در پایان این مراسم با حکم استاندار خراسان شمالی، مصطفی خوش اندام به عنوان نخستین بخشدار بخش زرق آباد معارفه شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها