مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خبر داد:

کارگاه‌های بازیافتی غیرمجاز درکرمان پلمب و جمع‌آوری می شوند

بهره برداری ازپروژه بهسازی آرامستان باغ رضوان کرمان

آرامستان باغ رضوان شهرکرمان بابهسازی سالن انتظار،سکوی نماز وغسالخانه،طی ششمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان،به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۲۶۰۹۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛شهردار کرمان،دراین آیین گفت:باهمت همکارانمان درحوزه خدمات شهری شهرداری کرمان و سازمان مدیریت آرامستان‌ها،سه سالن تغسیل مجموعه«باغ رضوان» بازسازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

سعیدشعرباف،ازساخت یک سالن انتظار برای همراهان متوفی نیز خبر دادوگفت:ساخت یک سکوی نماز و بازسازی سرویس‌های بهداشتی،از دیگرمواردی است که طی بهسازی این مکان با هدف کمک به کسانی که در بدترین شرایط روحی به این مکان می‌آیند،انجام شده است.

وی بیان کرد:البته غسالخانۀ آرامستان «بهشت کریمان»هم درحال ساخت است که تا زمان ساخت،با حفظ شرایط زیست‌محیطی تغسیل در آرامستان باغ رضوان انجام خواهد گرفت.

شهردارکرمان،ازاجرای طرح‌هایی برای توسعه فضای سبز و فضای پارک در محدوده این آرامستان نیز سخن گفت وافزود:مزار«شهیدباقدرت»که ازشهدای شاخص پیش ازانقلاب شهر کرمان است نیزبازسازی خواهد شد.

محمودایرانمنش،معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیزبا قدردانی ازهمکاران حوزه خدمات‌شهری شهرداری کرمان برای احیای مجموعه«باغ ‌رضوان»،افزود:یک سالن بسیارخوب انتظار،درشأن مردم کرمان،دراین مکان احداث شدو درکناربازسازی سرویس‌های بهداشتی، احداث و توسعه سکوی نماز به ظرفیت500نفر،اجرای سه سالن تغسیل،باظرفیت12نفر،ازکارهایی است که همکاران حوزه خدمات شهری و سازمان مدیریت آرامستان‌های شهر کرمان برای راحتی مردم انجام داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها