۱۷فریم از یک شب عجیب

این تاجِ طلبکار

خطاب به مدیران بیانیه بنویس فدراسیون فوتبال

عذرخواهی‌های‌ زیادی به مردم بدهکارید

متنی که فدراسیون فوتبال آن را با آن عنوان «بیانیه تند علیه یک برنامه تلویزیونی» منتشر کرد، از نگاه خیلی‌ها بیانیه‌ای بی‌محتوا و البته بامزه بود برای فرار ازسوء‌مدیریت‌هایی که حالا خیلی وقت است به تکرار آ‌نها در فدراسیون عریض و طویل فوتبال عادت کرده‌ایم. عجیب که مستاجران ساختمان سئول حتی ظرفیت شنیدن انتقاد را هم ندارند.
کد خبر: ۱۴۲۶۰۱۵
نویسنده رضا پورعالی - گروه ورزش

بیانیه به اصطلاح تندشان با تخریب شخصیت کارشناسان حاضر در برنامه شب‌های فوتبالی آغاز می‌شود، با دستاوردهای به قول خودشان «به دست آمده» فدراسیون فوتبال در این مدت کوتاه ادامه پیدا می‌کند و در آخر هم با یک پیشنهاد مضحک تمام می‌شود؛ فدراسیون فوتبال در همین چند سال اخیر هزاران هزار میلیارد تومان از پول بیت‌المال را ‌در این فوتبال هزینه کرد؛ بی آن که برنامه مدونی برای رشد و توسعه این رشته داشته باشد و این گونه بود که دستاورد چندانی هم عاید نشد. 
آیا کسی از ارکان این فدراسیون یک بار عذرخواهی شنید؟ از افتخارات‌شان می‌گوید در حوزه رفع تعلیق باشگاه‌های ایرانی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اما یادشان می‌رود که باشگاه استقلال برای دومین بار از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد. از صعود تیم‌ملی نوجوانان به جام‌جهانی می‌گویند اما درباره ناکامی تیم جوانان در صعود به جام‌جهانی حرفی نمی‌زنند و پاک یادشان می‌رود همین تیم در قهرمانی آسیا هم نتوانست به نیمه نهایی صعود کند. 
از کدام عذرخواهی حرف می‌زنید وقتی تیم فوتبال امید با فضاحت در همان دور اول مقدماتی المپیک قافیه رقابت را به تیم هایی نظیر کویت، تاجیکستان، چین و مالزی می‌بازد و حتی به عنوان تیم دوم گروه خود نیز نمی‌تواند جواز صعود را به دست بیاورد. کسی بابت این ناکامی بزرگ عذرخواهی کرد؟ نه تنها بابت ۵۰ساله شدن ناکامی تیم امید در راهیابی به المپیک سری خم نشد که آقایان، دو هفته بعد در بازی‌های آسیایی هانگژو، با شکست مقابل تیم ضعیف هنگ‌کنگ، ناکامی دیگری را رقم زدند و با چمدان‌های پر از سوغاتی از چین به تهران برگشتند. آیا کسی عذرخواهی کرد؟ آیا کسی استعفا نوشت؟ پرونده ویلموتس هنوز بسته نشده. آنجا چند بار عذرخواهی کردید برای به آتش کشیدن پول بیت‌المال؟ این هم از وضعیت زیرساخت‌ها. 
حتی قادر نیستید وضعیت چمن ورزشگاه آزادی را مدیریت کنید، بعد دلخوش کرده‌اید به نتایج موفقیت‌آمیز فوتبال ساحلی و فوتسال و به خیال خام خو۱د فکر می‌کنید که اگر در انتخابات فدراسیون فوتبال فلان شخص برنده شده، کار خدا بوده است! کار را اگر خدا می‌خواست که نتیجه‌اش این نمی‌شد آقایان. پس اگر پست و مقامی نصیب‌تان شده به خواست بنده خدا بوده و شما فقط باید پاسخگوی این مسئولیت باشید. فراموش نکنید به این مردم بدهکار هستید. بابت سوء‌مدیریت‌ها و شکست‌هایتان، بابت پول‌هایی که دود کردید بی‌برنامه و بابت همه تصمیماتی که در آن منافع شخصی تان به منافع ملی ارجحیت داشته، عذرخواهی‌های زیادی به مردم بدهکارید. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها