در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان یزد؛

موکب‌داران اربعین در یزد تجلیل شدند

استاندار یزد در آئین نکوداشت هنرمند پیشکسوت خوشنویسی یزد مطرح کرد؛

تجلی پروردگار قرآن و امام حسین (ع) در آثار «استاد محمود حرازی یزدی»

یزد- استاندار یزد با بیان اینکه «استاد محمود حرازی یزدی» مزین به خصلت‌های دینداری، معلمی و هنر خوشنویسی است، گفت: پروردگار، قرآن و امام حسین (ع) در تمامی آثار «استاد حرازی یزدی» تجلی دارد.
کد خبر: ۱۴۲۵۹۸۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، آئین نکوداشت هنرمند پیشکسوت خوشنویسی استان، استاد محمود حرازی یزدی با حضور استاندار یزد و جمعی از هنرمندان و هنردوستان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این مراسم با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی استاد محمود حرازی یزدی، اظهار داشت: ایشان یکی از شخصیت‌های برجسته و ارزشمند استان و مزین به خصلت‌های بسیار نیکویی از جمله دینداری، معلمی و هنر خوشنویسی هستند.
 
 مهران فاطمی ادامه داد: آن چیزی که در کنار همه این سجایای بزرگ و هنرهای ارزشمند، انسان را دل‌بسته و جذب می‌کند این است که استاد حرازی معطر به شمیم قرآن و حسین بن علی علیه السلام هستند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه کلام استاد محمود حرازی یزدی در آثارش مستور است، تصریح کرد: در تمامی آثار این استاد برجسته و هنرمند توانای استان، خداوند و اولاد علی علیه السلام تجلی دارد.
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امیدواریم که استاد محمود حرازی یزدی در پناه خدا و امام حسین سالیان سال سرافراز و برقرار و پیروز و مظفر باشند.
 
وی در پایان با بیان اینکه برای دیگر شخصیت های برجسته استان نیز برنامه‌های این چنینی در نظر گرفته شده است، گفت: در حوزه‌های مختلف بحث تکریم مفاخر استان آغاز شده و مراسم بزرگداشت دیگر اساتید یزدی را برگزار خواهیم کرد.
 
شایان ذکر است در این مراسم از مستند و پوستر «صدای قلم» که برگرفته از زندگی نامه این استاد فرهیخته و ساخته «عماد عقلی» است، و همچنین از سردیس «محمد حرازی» برگرفته از هنر «حمید قوی پنجه» رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها