رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد:

حصر کامل غزه طبق قوانین بین‌المللی ممنوع است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد:

صدور دستور محاصره کامل غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل غزه و قطع برق این منطقه را صادر کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل غزه و قطع برق این منطقه را صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۲۵۳۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستور محاصره کامل باریکه غزه و قطع برق این منطقه را صادر کرده است.

وی بر ممانعت از رسیدن غذا، سوخت و هر نوع امکانات دیگری به مردم غزه تاکید کرد.

در همین حال، دفتر ریاست جمهوری مصر در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر با «شیخ محمد بن زاید آل نهیان» امیر امارات متحده عربی درباره تحولات جنگ غزه خبر داد و نوشت: دو طرف بر تداوم تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها تاکید کردند.

براساس گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، مقامات ارشد مصر و امارات بر تلاش برای صلح فراگیر، عادلانه و پایدار در منطقه تاکید کردند.

پیشتر هم منابع خبری از وساطت دوحه برای تبادل اسرای فلسطینی و صهیونیستی خبر داده و افزودند که یک منبع در جنبش حماس در گفتگو با خبرگزاری شینهوا اعلام کرد که قطر برای انجام توافق فوری تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی وساطت کرده است.

بر این اساس، یکی از فرماندهان حماس به دوحه اعلام کرده که این جنبش مخالف توافق تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی که شامل آزادی تمام اسرای زن فلسطینی شود، نیست.

«تایمز اسرائیل» همچنین از به صدا درآمدن هشدار حملات راکتی در تل آویو، قدس اشغالی و جنوب سرزمین‌های اشغالی در مرز غزه خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها