البرز چشم انتظار نامگذاری روز خود به صورت رسمی
در گفتگو با جام جم البرز مطرح شد؛

البرز چشم انتظار نامگذاری روز خود به صورت رسمی

افتتاح پروژه ها در استان از ۱۵ آبان ماه تا دهه مبارک فجر؛

البرز همگام با سیاست های دولت سیزدهم

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از افتتاح پروژه ها در سطح این شهرستان و استان البرز از ۱۵ آبان ماه تا فرارسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از افتتاح پروژه ها در سطح این شهرستان و استان البرز از ۱۵ آبان ماه تا فرارسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۵۳۳۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین البرز،صبح روز دوشنبه 17 مهر ماه نشست شورای اداری شهرستان کرج با حضور ائمه جمعه،مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی شهرستان کرج به ریاست یحیی رمضانی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در محل تالار رز محمدشهر برگزار شد.

در حاشیه این نشست یحیی رمضانی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در جمع اصحاب رسانه گفت:تلاش می‌کنیم که شورای اداری را در بخش و شهرهای اقماری شهرستان کرج به صورت گردشی برگزار کنیم و در این جلسه مدیران عزیز فعالیت و اقدامات مجموعه خود را در محیط نظاره گر باشند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه اشاره کرد:این نشست از بدو ورود بنده دومین شورای اداری شهرستان کرج می‌باشد که در عرصه خدمتگزاری در شهر محمدشهر برگزار شده است.

رمضانی در رابطه با  رویکرد شورای اداری شهرستان کرج توضیح داد:ما در هر شورای اداری رویه ای داریم که دستگاه های خدمت رسان عملکرد شش ماهه خود را تشریح می‌کنند واین اقدامات به مرحله داوری می‌رسد.امروز در این نشست  سه تن از شهرداران شهر محمدشهر،ماهدشت و گرمدره عملکرد شش ماهه خود را اعلام کردند و مدیران باید امتیاز بدهند که شهرداران موفق ما نسبت به خدماتی که ارائه کرده اند به چه میزان توانستند سیاست های دولت را تحقق بدهند.

وی افزود:یکی از موضوعاتی که امروز مطرح شد بحث تکمیل پروژه ها و تحقق آنها به دهه فجر و حتی قبل تر از آن است که بر حسب دستور استاندار محترم جناب آقای دکتر عبداللهی از ۱۵ آبان تا فرارسیدن دهه مبارک فجر بایستی هر هفته و هر روز در سطح استان و شهرستان کرج افتتاح پروژه را شاهد باشیم.

معاونت استاندار البرز در رابطه با دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت:در بحث انتخابات و حضور حداکثری اشاره داشتیم که تمامی دستگاه های خدمت رسان استان و شهرستان کرج برای برگزاری هرچه پرشور بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمینه های نرم افزاری،نیروی انسانی،مادی و معنوی همکاری لازم را داشته باشند و همچنین برای سفر قریب الوقوع رئیس جمهور محترم به استان البرز و شهرستان کرج آمادگی و شرایط مناسبی را برقرار کنند.

رمضانی در پایان از دیگر موضوعات این جلسه گفت:مباحث مطرح شده دیگر مسکن ملی،حمایت از طرح جوانی جمعیت،تخصیص اعتبارات،برنامه ریزی برای بودجه سال آینده و عفاف و حجاب بود که همه عزیزان در جریان کار قرار گرفتند که با چه روند و افقی ادامه روند فعالیت های دولت سیزدهم در استان و شهرستان کرج دنبال می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها