رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نبرد «طوفان الاقصی» تازه آغاز شده است، تاکید کرد که این نبرد با پیروزی قاطعانه مقاومت به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۱۴۲۵۲۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره اوضاع فلسطین تلفنی گفت‌وگو کردند.

در این بیانیه آمده است که رئیس‌جمهور ایران از اقدامات مبارزان حماس تمجید و به هنیه اعلام کرد که ایران حامی مقاومت و ملت فلسطین است.

اسماعیل هنیه نیز به رئیس‌جمهور ایران گفته است که نبرد طوفان الاقصی تازه آغاز شده است و با یک پیروزی قاطعانه به‌پایان خواهد رسید.

هنیه همچنین در این گفت‌وگوی تلفنی خاطرنشان کرد که «در پاسخ به تلاش‌ها برای سیطره بر قدس صدها اسرائیلی را کشته و اسیر کردیم».

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین گفت به‌رغم امکانات و قدرت رژیم صهیونیستی، مقاومت توانست که توازن آن را برهم بزند و وارد پایگاه‌هایش شود.

رئیس جمهور پیش از این ضمن تبریک پیرزوی درخشان مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم تجاوزکار صهیونیستی، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از دفاع مشروع ملت فلسطین تاکید کرد و از دولت‌های مسلمان نیز خواست همگام با امت اسلامی در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.

رئیسی در پیامی تاکید کرد که بی‌تردید رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول به خطر افتادن امنیت ملت‌های منطقه هستند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها