شوک به پرسپولیس‌ با شایعه فسخ یحیی گل‌محمدی

قهر ۴۰میلیاردی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل، بیش از هرموضوع دیگری در رابطه با تعطیلی مسابقات لیگ برتر و تاثیر منفی این اتفاق روی تیمش صحبت کرد. در ادامه به مهم‌ترین صحبت‌های سرمربی پرسپولیس نگاهی می‌اندازیم:
کد خبر: ۱۴۲۴۶۱۳
فیفا‌دی بعدی را لغو کنید

 

 با توجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم امتیاز مورد انتظار را بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت، مهم جلوه می‌کند و فکر می‌کنم برای الدحیل و ما دیداری باشد که هر دو تیم دنبال برد و کسب سه امتیاز هستند. 

چیزی که در پرسپولیس یاد می‌گیریم این است که برای هدف‌های بزرگ می‌جنگیم و مطمئنم بازیکنانم عملکرد خوبی خواهند داشت و امیدوارم بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. هر چند می‌دانیم الدحیل تیم قدرتمند آسیاست و کادر فنی خوب و بازیکنان حرفه‌ای دارد اما ما آمدیم که بازی خودمان را برگزار کنیم و بتوانیم لیاقت خودمان را نشان دهیم و در نهایت با امتیاز به تهران برگردیم. 

مشکل بزرگی که داریم عدم حضور در شرایط مسابقه است و متاسفانه لیگ کشورمان به علت بازی‌های آسیایی هانگژو لغو شده و هیچ دیداری نداشتیم و یک معضل بزرگ برای باشگاه‌ها و حتی برای خود تیم ملی امیدمان است. شاید الان جای این مسائل نباشد اما از فدراسیون و تیم‌های لیگ‌برتری می‌خواهیم فیفادی (پنجره بازی‌های ملی) آینده را لغو کنند و به فکر فوتبال باشگاهی ایران باشند چون لیگ به شرایط سختی می‌رسد و عدم برگزاری مسابقات به باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه می‌زند. امیدوارم در این رابطه یک تصمیم خوب گرفته شود.
 
سخت‌ترین گروه ممکن همین گروه ما است که الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان حضور دارند که دو تیم قهرمان لیگ خود هستند. النصر هم تحول زیادی داشته و بازیکنان بزرگی جذب کرد. بدون شک مشکل‌ترین گروه شرق و غرب آسیا متعلق به ما است اما بزرگ‌ترین مشکل ما بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است. همه تیم‌های حاضر در گروه ما مشغول لیگ خود هستند و هر سه چهار روز بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند اما ما به خاطر برنامه‌ریزی‌های غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است و سعی کردیم با بازی تدارکاتی، خودمان را آماده این مسابقات کنیم و واقعا این معضلی برای ما است و این برنامه‌ریزی ممکن است تا یک ماه آینده هم ادامه داشته باشد. 

مورایس: امیدوارم در لیگ ایران هم با عدالت کار شود 

​​​​​​​ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با الاتحاد از هواداران تیمش خواست حضوری پررنگ در بازی امروز داشته باشند. در ادامه مهم‌ترین بخش صحبت‌های او را می‌خوانیم: 

چیزهای زیادتری وجود دارد که مهم‌تر از بازی مقابل الاتحاد است. این‌که تیم‌های عربستانی به ایران آمدند و قرار است در کنار هم لذت ببریم بسیار حائز‌اهمیت است. واضح است که نماینده کشور ایران هستیم و برای کشور ایران بازی می‌کنیم. آرزو می‌کنم که ورزشگاه پر شود و افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند بیایند، امیدوارم در مقابل تلویزیون بازی خوبی را شاهد باشند.

می‌خواهیم یک بازی با‌کیفیت و خوب را نشان دهیم و بازی منصفانه پیش‌برود. ما با ۱۱ بازیکن به زمین می‌رویم و رقابت می‌کنیم. امیدوارم همان‌طور که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدالت پیش می‌رود، در لیگ هم به همین صورت کار شود.

ما باید در لحظه‌های متفاوت تمرکز داشته باشیم. ما باید بتوانیم از پس چالش‌ها بربیاییم. همه این کارها را باید با لذت انجام دهیم و این باعث می‌شود راه‌حل‌هایش را پیدا کنیم. غیر‌ممکن، غیر‌ممکن است و این واقعا جمله درستی است. نباید به گذشته فکر کنیم و باید رو به جلو پیش برویم. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها