نماینده عالی دولت در استان البرز از تسریع ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی را برای افزایش خدمات به مردم و تقویت سرانه های ملی در قالب یک نهضت خبر داد.
نماینده عالی دولت در استان البرز از تسریع ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی را برای افزایش خدمات به مردم و تقویت سرانه های ملی در قالب یک نهضت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۴۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بهداشتی و درمانی استان گفت: با جلسات و بازدید های مستمر و جلب توجه ملی از طریق دیدارها و مکاتبات صورت گرفته، پیشرفت و تکمیل پروژه های بیمارستانی استان تسریع شده و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: اکنون مصمم هستیم با اراده ای ویژه خدمات بهداشتی و درمانی را در استان افزایش دهیم ولی ضرورت دارد مدیران مربوطه و شهرداری ها با جرأت و جسارت بیشتری وارد عمل شوند.

عبدالهی، سرعت بخشی به ساخت و راه اندازی بیمارستان های تامین اجتماعی با توجه به جامعه بزرگ بیمه شدگان در تمامی شهرستان ها بویژه کرج اشاره کرد و از مدیرکل تامین اجتماعی خواست برای این امر اهتمام و جدیت داشته باشد.

استاندار البرز با تاکید بر اهمیت تکمیل و راه اندازی بیمارستان طالقان و ضرورت تعامل شهرداری برای این منظور، تصریح کرد: ساخت بیمارستان کمالشهر مورد تاکید رئیس جمهور و نیاز جدی مردم است و باید در زمان مقرر به پایان برسد. همچنین مراحل جانمایی و اجرای طرح بیمارستان ۵۰۰ تختی مصوب استان باید هر چه سریع تر آغاز شود و تعلل در این امر تخطی محسوب می‌شود.

عبداللهی با اشاره به پروژه ۲۶۰ تختی سیدالشهدا در کرج، گفت: تسریع در تکمیل این بیمارستان یک ضرورت است به این دلیل که بیمارستان مدنی در شرایط کنونی پاسخگوی تعداد مراجعان نیست و باید کمک و جایگزینی مناسب داشته باشد. دانشگاه علوم پزشکی استان باید در خصوص تمامی اراضی متعلق به خود طرح و برنامه ارائه دهد.

به گفته استاندار البرز، شهرداری ها در خصوص تکمیل و بهره برداری پروژه های درمانی نقش مهمی دارند و باید تعامل بیشتری داشته باشند چون مشارکت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم، مهمترین ماموریت شهرداران و شوراهای اسلامی شهر است. ضمن این که جلب مشارکت بخش خصوصی هم در پیشبرد پروژه ها تاثیر بسزایی دارد و باید راهکارهای این امر مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها