رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی ؛

تامین زیر ساخت های انتخابات نقش مهمی در مشارکت حداکثری خواهد داشت

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رییس ستاد انتخابات استان : تامین زیر ساخت های حوزه انتخابات حائز اهمیت است زیرا انتخابات برای نظام یک فرصت است که منجر به تولید قدرت و همراهی بیشتر مردم و استیفای حقوق ملت و منافع عمومی می شود.
کد خبر: ۱۴۲۳۹۲۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

رییس ستاد انتخابات استان صبح امروز در هشتمین جلسه ستاد انتخابات گفت : تامین زیر ساخت های حوزه انتخابات حائز اهمیت است زیرا انتخابات برای نظام یک فرصت است که منجر به تولید قدرت و همراهی بیشتر مردم و استیفای حقوق ملت و منافع عمومی می شود.
حسن ناهیدی همچنین تامین زیر ساخت های اینترنتی را موجب سهولت کار برای رای دهندگان دانست و افزود: یکماه قبل از انتخابات باید تمام بسترهای انتخاباتی فراهم شود تا شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.
وی ، اصحاب رسانه را حلقه وصل مردم با ستاد انتخابات دانست و اظهار داشت : باید رسانه ها پررنگ تر حضور یابند تا ما در جریان مطالبات مردم قرار گیریم .
ناهیدی خاطرنشان کرد:در خراسان شمالی ۴۴۵ نفر پیش ثبت نام انجام داده اند که این داوطلبان از ۲۷ شهریور می توانستند اسناد خود را در سایت مشاهده کنند.
وی در ادامه گفت: داوطلبان تا سوم مهر فرصت دسترسی به سامانه ثبت نام و اعتراض داشتند که این فرصت تا ۲۶ مهر ماه تمدید شده است.
رییس ستاد انتخابات استان اظهار داشت:کد رهگیری برای افراد فاقد مشکل ارسال شده و برای کسانی که این کد ارسال نشده باید مدارک دوباره احراز شود و تا یک روز قبل انتخابات هم این اصلاحات انجام شود قابل قبول خواهد بود.
ناهیدی ، مهم ترین رویداد امسال را انتخابات عنوان کرد و گفت : انتخابات تحقق اراده مردم است که ستاد انتخابات هم باید زمینه سازی خوبی برای انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان فراهم کند .
وی معرفی معتمدین را از دیگر اقدامات ستاد انتخابات ذکر کرد و افزود: با انتخاب معتمدین، هیات های اجرایی انتخاب می شوند که این هیات ها نقش مستقیمی در اجرای انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهند داشت .
به گفته رئیس ستاد انتخابات استان ،تا کنون در مجموع ۱۴۴۷ خبر و تحلیل انتخاباتی از استانداری و فرمانداری ها تهیه و برای وزارت کشور ارسال کرده است.
در این جلسه ، مسئولین کمیته های مختلف ستاد انتخابات، گزارش فعالیت های خود را ارائه کردند. 
در این جلسه، محمد رضا موفق به عنوان مسئول کمیته ی آموزش ستاد انتخابات استان معرفی شد ./خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها