رئیس پلیس آگاهی استان کرمان خبرداد:

دستگیری دعا نویسی که کلاهبردار بود 

فرمانده انتظامی استان کرمان ازکشف کلاهبرداری 2هزار ميليارد ریالی درحوزه حواله های جعلی خودرو و تلاش برای احقاق حق 137 مالباخته مرتبط با این پرونده خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۳۸۷۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار"ناصر فرشید"،گفت:با ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبني برکلاهبرداری از آنان از طريق فروش حواله های جعلی خودرو منجر به ایرادخسارت های سنگین به مردم،موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی بیان داشت:در این پرونده مالباختگان از طريق آگهی های فریبنده برخی شبکه های پیام رسان به خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی تا 300 و حتی 500 ميليون تومان ارزانتر ترغیب و با قراردادهایی 90روزه نسبت به واريز وجه به حساب آنها اقدام و کلاهبرداران نیز با تحویل تعدادی خودرو به متقاضيان در موعدهای مقرر،مردم را به خريد مجدد و همچنين افزايش خودروهاي ثبت نامی ترغيب می کردند،اما در ادامه پس از دریافت مبالغ هنگفت به هیچ طریق پاسخگوی مراجعان و مالباختگان نبودند.
 
سردار"فرشید"تصریح کرد:در این راستا با پیگیری های بی وقفه پلیس آگاهی 5 نفر از اعضای این باند کلاهبرداری دستگیر و تاکنون 137 مالباخته که جمعا بیش از 2 هزارمیلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری شده شناسایی شده اندو تلاش برای احقاق حق آن ها و بازگرداندن سرمایه هایی که برای خرید خودرو از دست داده اند در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها