فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

توسعه روزافزون زمینه های خدمات رسانی پلیس به مردم

فرمانده انتظامی استان کرمان درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت:پلیس با تجهیز به امکانات نوین حوزه هوشمندسازی برای توسعه روزافزون زمینه های خدماتی خود به مردم در حال تلاش مضاعفی است.
کد خبر: ۱۴۲۵۰۱۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار"فرشید"در این آیین ضمن تبریک هفته انتظامی گفت:خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد در پایان یک سال انتظامی دیگر درجمع شهروندان عزیزدیار کریمان حضور یابیم و مختصری از اقدامات سربازان حوزه نظم و امنیت را ارائه نماییم.

وی با اشاره به پاسخگویی پلیس به بالاترین حجم تماس های گرفته شده با۱۱۰افزود:دراین میان ۳۲ درصد تماس ها به صورت عملیاتی مورد رسیدگی فوری قرار گرفتند و سایر تماس ها هم نیاز به حضور مامور یا راهنمایی و ارشاد داشتند که با برنامه ریزی های عملیاتی مورد رسیدگی قرار گرفتند.

سردار"فرشید"بیان کرد:یکی از دیگر راه های ارتباطی پلیس با مردم سامانه ۱۹۷است که زمینه ای را فراهم کرده تا به صورت چهره به چهره به مشکلات مرتبط با نظم و امنیت شهروندان رسیدگی و برخی از دیگر موضوعاتی که مطرح می شوند را بنا به ضرورت و در صورت امکان به دیگر سازمان ها ارجاع دهیم.

وی با اشاره به توسعه سامانه های هوشمند پلیس گفت:یکی از این مواردسامانه پلیس من است که عموم مردم می توانند از این طریق سوالات و ابهامات خود درحوزه امور پلیس راهور،گذرنامه،پلیس اگاهی و سایر موارد را از این طریق دنبال کنند.

سردار"فرشید"در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به افزایش جرائم فضای مجازی گفت:دراین رابطه پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی به صورت بی وقفه درحال تلاش هستند و بالای ۸۰درصد جرائم این حوزه نیز کشف شده اند،اما جا دارد سطح دانش و هوشیاری مردم در رابطه با فضای مجازی افزایش یابد.

فرمانده انتظامی استان کرمان اضافه کرد:امسال شعار"شهروند قانون مدار،پلیس خدمتگزار"برای هفته انتظامی درنظرگرفته شده که بیانگر نقش و اهمیت قانون و قانونمندی نزد عموم افرادجامعه است و در تبیین این شعار از مردم می خواهیم با عمل به قوانین و مقررات،پلیس را در حوزه انجام وظایف و ماموریتهایش یاری کنند.

سردار" فرشید"با اشاره به کشفیات و دستگیری های اخیر پلیس به خصوص پلیس آگاهی بیان داشت: طی دیدار و گفتگوهایی که با مالباختگان داشتیم متوجه شدیم عدم آگاهی و اعتماد بی جا به دیگران باعث سوء استفاده کلاهبرداران شده و این عزیزان حجم زیادی از اموال شخصی خود را از دست داده اند،امابخش زیادی ازاین کلاهبرداریها توسط پلیس کشف شده وتلاش ها برای احقاق حق مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان ضمن قدردانی از حمایت های بی شائبه مسئولان قضایی از پلیس خاطرنشان کرد:خداوند را شاکریم که یک بار دیگر توفیق حضور در بین مومنان نمازگزار برایمان فراهم شد و از همه شما می خواهم خادمان نظم و امنیت را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها