حمایت از ایتام و محسنین کمیته امداد لنجان با مشارکت بنگاه های اقتصادی در جشن عاطفه ها

بنگاه های اقتصادی با اهدای بسته های لوازم التحریر، دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان لنجان را برای ورود به سال تحصیلی جدید آماده کردند.
کد خبر: ۱۴۲۳۷۰۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ احمد یوسفی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنجان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، یکی از شرکت های اقتصادی در این شهرستان، ۳۲۰ کیف مدرسه به همراه لوازم التحریر برای توزیع بین دانش آموزان تحت حمایت، اهدا کرد.

احمد یوسفی با اشاره به ارزشی ریالی این ملزومات تحصیلی، ادامه داد: این بنگاه اقتصادی با مشارکت در طرح جشن عاطفه ها، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای تهیه کیف و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان تامین کرده است.

وی همچنین به مشارکت پرسنل راهور و حامیان فرزندان یتیم و محسنین اشاره داشت و افزود: این عزیزان همزمان با برپایی پایگاه های جشن عاطفه ها، تعداد ۴۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، جامدادی، مدادرنگی، مداد و خودکار و ... به ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیون تومان تهیه و به دانش آموزان یتیم و نیازمند اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان لنجان، با دعوت از نیکوکاران برای مشارکت در پویش جشن عاطفه ها، گفت: عموم همشهریان می توانند تا نیمه مهرماه برای مشارکت در این طرح با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #۰۳۱۱۰*۸۸۷* اقدام کنند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها