معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر؛

بیش از 4 هزار نفر از تاسیسات آبی استان بوشهر بازدید کردند

رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی البرز:

مراقب لوله کش های غیر مجاز باشید

کد خبر: ۱۴۲۳۳۴۷

رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان استان البرز نسبت به خطرات استفاده از مجریان غیر مجاز سیستم های تاسیساتی در سطح استان هشدار داد.

علی حیدری در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز، گفت: از آنجا که سیستم های آبرسانی و لوله کشی ساختمان به مرور زمان فرسوده شده اند اصلاح آنها نیازمند مجریان با تجربه و دارای صلاحیت است.

وی افزود: با توجه به جمعیت بالای استان و افزایش درخواست های تعمیر سیستم های تاسیساتی، مردم به ناچار و یا از روی ناچاری و صرفه جویی به لوله کش های غیرمجاز روی می آورند.

حیدری با اشاره به مخاطرات استفاده از این افراد گفت: آسیب رسانی به سیستم های تاسیساتی و ضرورت رعایت مسائل امنیتی و جانی در ساختمان ها بسیار ضروری است و بسیاری از خانواده ها از بی توجهی و ناآگاهی به این مسائل متضرر شده اند.

رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان البرز،  نسبت به تبلیغات افراد غیر مجاز در سایت های اینترنتی، رایگان و پرطرفدار کشور هشدار داد و خواستار پیگیری مسئولان امر و آگاهی بیشتر مردم شد.

به گفته حیدری، لازم است مردم برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در بخش تاسیسات مکانیکی به خصوص در بخش لوله بازکنی و تخلیه چاه از مجریان معتبر و مورد تایید اتحادیه استفاده کنند و مراقب تبلیغات و شماره های مشکوک باشند. 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها