مدیر امور شعب بانک سینا در استان خوزستان اعلام کرد:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا 147.2 موجودی در قالب طرح آفتاب

استاندار خوزستان گفت: برای طرح نهضت ملی مسکن در این استان زمین برای ساخت حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۴۲۳۳۱۴

جام جم آنلاین - خوزستان، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان خوزستان اظهار کرد: برای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان بنا بر گزارشات ارائه شده زمین برای ساخت حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی شناسایی شده و مراحل مربوط به تهیه اسناد و نقشه‌ها و بررسی توسط مشاور در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: در هفته‌های گذشته پروژه‌هایی با حضور وزیر مسکن در استان خوزستان کلنگ زنی شد که در قالب این طرح‌ها بخش‌های فولاد، پتروشیمی، نفت، نیشکر و مجموعه‌های صنعتی استان برای کارکنان خود مسکن تهیه خواهند کرد به این صورت که اداره کل راه و شهرسازی زمین را تأمین می‌کند و شرکت‌های صنعتی برای آن دسته از پرسنل خود که فاقد مسکن هستند، کار ساخت و ساز را با کمک و مشارکت بانک‌ها انجام می‌دهند.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین بخش مسکن روستایی برای روستاهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است که در جلسه آینده گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه خواهد شد.

وی گفت: ما از روند بخش مسکن در خوزستان رضایت نداریم و دستگاه‌های مختلف باید یک تحرک قوی‌تر و بیشتری در این زمینه داشته باشند اما نقشه راه ترسیم شده چشم‌انداز درستی است و به سمتی می‌رود که ما با شهرک سازی در اطراف شهرها و طرح نهضت ملی مسکن بتوانیم یک رشد قابل قبولی را در این بخش داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها