بازی‌ های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲؛

تساوی شاگردان عنایتی مقابل عربستان در گام نخست

تیم فوتبال امید ایران نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو را با تساوی بدون گل مقابل عربستان به اتمام رساند.
تیم فوتبال امید ایران نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو را با تساوی بدون گل مقابل عربستان به اتمام رساند.
کد خبر: ۱۴۲۳۲۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، بازی‌ های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در حالی با برگزاری رقابت‌های فوتبال آغاز شد که شاگردان غلامرضا عنایتی در تیم فوتبال امید در نخستین دیدار خود در گروه C به مصاف تیم فوتبال امید عربستان رفتند که قضاوت این بازی بر عهده لطفلین ازبکستانی بود.

تیم فوتبال امید ایران درحالی در این دوره از بازی‌های آسیایی حاضر شده که هفته پیش در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با قبول شکست برابر ازبکستان از صعود به دور نهایی این رقابت‌ها باز ماند تا حسرت حضور تیم فوتبال امید در رقابت‌های المپیک به نیم قرن برسد.

در دقیقه ۲۲، این بازی ضربه تماشایی سامان فلاح به تیر دروازه عربستان برخورد کرد. در ادامه تلاش‌های دو تیم در نیمه نخست حاصلی نداشت تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم راهی نیمه مربیان شوند.

با شروع نیمه دوم تیم فوتبال امید حملات خود را برای باز کردن دروازه حریف آغاز کرد. در دقیقه ۴۹ احمد الجبیع ضربه تماشایی امید حامدی‌فر را از زیر طاق دروازه عربستان بیرون کشید تا مانع گلزنی شاگردان عنایتی شود.

در دقیقه ۹۱ بازی عربستانی‌ها از روی ضربه شروع مجدد فرصت داشتند تا دروازه تیم فوتبال امید را باز کنند که سید حسین حسینی مانع گلزنی سعودی‌ها داشت. در پایان تلاش دو تیم سودی نداشت تا تیم‌ها به تساوی بدون گل رضایت دهند.

بازی بعدی تیم ایران روز پنجشنبه مقابل مغولستان است.

ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب ابتدایی ایران:

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، سید مجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امید حامدی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مهدی ممی‌زاده، امیر جعفری، محمدحسین اسلامی و امیرارسلان مطهری

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب ابتدایی عربستان:

احمد الجبیع، محمد ابوالشامات، محمد الیامی، ریان حامد، زکریا هوساوی، عوض الناشری، فیصل الغامدی، سعد الناصر، مصعب الجویر، احمد الغامدی و عبدالله ردیف.

سرمربی: سعد الشهری

در دیگری بازی این گروه، تیم امید ویتنام موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ مغولستان را شکست دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها