رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خبر داد:

باد شدید و باران در نقاط مختلف کشور

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان صاف همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین کاهش نسبی دما تا فردا (۲۹ شهریورماه) پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۳۲۰۴

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در ساعات بعد از ظهر افزایش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ شهریور) در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و احتمال کاهش دید مورد انتظار است.

در ارتفاعات شمال شرقی استان در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید در ساعات شب، گاهی مه و کاهش دید دور از انتظار نیست.

برای امروز و فردا کاهش نسبی دما و برای پنجشنبه (۳۰ شهریور) افزایش نسبی دما سپس عدم تغییر محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) صاف در بعضی ساعت‌ها وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۳۰ شهریور) صاف، گاهی وزش باد و در شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۷  و حداکثر دمای ۲۹  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها