رئیس اداره صمت شهرستان البرز از آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در پارک بهشت شهر مهرگان از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه خبر داد.
رئیس اداره صمت شهرستان البرز از آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در پارک بهشت شهر مهرگان از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۳۱۸۰
مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: کیان رشوند، رئیس اداره صمت شهرستان البرز از افتتاح نمایشگاه پاییزه در شهر مهرگان با حضور غفوری فرماندار ، فلاح امینی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و آخوندی ، بخشدار محمدیه خبرداد و افزود این نمایشگاه از ۲۶ شهریور ماه آغاز و تا ۳۱ شهریور در پارک بهشت مهرگان ادامه خواهد داشت . رشوند افزود: این نمایشگاه در فضایی به متراژ ۸۵۰ متر با تعداد ۴۸ غرفه در زمینه فروش انواع مواد غذایی ، لوازم التحریر ، پوشاک ، کیف و کفش و کالای اساسی شامل برنج شکر و روغن نباتی برپا شده است . وی اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه با هدف تامین مایحتاج عمومی مردم و کالاهای پرمصرف در ایام بازگشایی مدارس برگزار گردیده و کلیه اقلام مورد عرصه در نمایشگاه از ۱۰ الی ۳۰ درصد تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه می شود. رئیس اداره صمت شهرستان با اشاره به حضور تعدادی از صنایع تولیدی شهرستان در این نمایشگاه اعلام کرد : شرکت های تولیدی مواد غذایی مانند مهرام و شرکت بیدستان نیز با حضور در این نمایشگاه کالاهای خود را با تخفیفات ۲۰ الی ۳۰ درصد زیر قیمت مصرف کننده به مصرف کنندگان عرضه می کنند. وی در پایان تاکید کرد: در صورت استقبال شهروندان محترم مهرگان و محمدیه ازاین نمایشگاه احتمال تمدید زمان آن نیز وجود دارد. .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها