مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛

کاهش نسبی دمای هوای روزانه در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه؛

سامانه های متحرک هوشمند ثبت تخلفات به کمک پلیس می آید

با همکاری شهردار محترم کرمانشاه و اعضای محترم شورای اسلامی شهرکرمانشاه سامانه های هوشمند ثبت تخلفات ساکن با نصب بر روی خودرو و بصورت متحرک در کرمانشاه به کمک پلیس می آید. این سامانه با قابلیت حرکت سریع در طول خیابانها کلیه پلاک ها را ثبت و تخلفات مربوطه را اعمال قانون می نماید .
کد خبر: ۱۴۲۳۰۷۴

جام جم آنلاین؛  ” سرهنگ محمد حیدری ” اظهار داشت : با توجه به نارضایتی شهروندان از معضلات ومشکلات ترافیکی از جمله بی نظمی و گره های ترافیکی شهر کرمانشاه که به دلیل وجود انبوه خودرو ها در معابر اصلی و انجام مکرر تخلفات: سد معبر ،پارک دوبل ،توقف در حریم تقاطع ها ومیادین،توقف بر روی گذرگاه عابرین پیاده،ایجاد آلودگی دیداری وشنیداری و… می باشد و از طرفی برخورد با تخلفات توسط پلیس بصورت سنتی متناسب با حجم تخلفات ساکن و طول معابر آنهم در شرایط مختلف آب هوای نمی باشد،بهره گیری از سامانه های هوشمند در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان : ضمن تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان قانونمند با تاکید بر هوشمند سازی و نقش آن در انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و حوادث ترافیکی ،خواستار توسعه شبکه هوشمند سازی تجهیزات ترافیکی در شهر کرمانشاه و ارتقاء فرهنگ ترافیک توسط رسانه های ملی و دستگاههای فرهنگ ساز گردید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها