معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید هرمزگان:

1988 دیدار با خانواده های شهدا انجام شده است

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان  از انجام 1988 دیدار با خانواده شهدا  در یکسال اخیر خبر داد وافزود:به مناسبت  سالروز ورود ازادگان سر افراز به میهن عزیز همچنان این دیدارها ادامه دارد.
معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان از انجام 1988 دیدار با خانواده شهدا در یکسال اخیر خبر داد وافزود:به مناسبت سالروز ورود ازادگان سر افراز به میهن عزیز همچنان این دیدارها ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۲۱۰۲۲
هرمزگان-جام جم انلاین-معاون مددکاری ومشارکتهای مردمی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان هرمزگان از انجام 1988 دیدار با خانواده شهدا در یکسال اخیر خبر داد وافزود:به مناسبت سالروز ورود ازادگان سر افراز به میهن عزیز همچنان این دیدارها ادامه دارد. مجتبی شاهی در نشت خبری اعلام کرد: جانبازان و افرادی که در وضعیت معیشتی بدی قرار گرفته بودند تا امسال توانستیم حقوق های آنها را برقرار کنیم و تعدادی هم در حال حاضر براساس دهک ها شامل افرادی که زیر 52درصد هستند و دهک های سه تا پنج از سال گذشته توانستیم حقوق هایشان را برقرار کنیم. وی با اشاره بهانجام احراز جانبازی برای افرادی که در پروسه تعیین درصد درخواست می دهند افزود: این ها افرادی هستند که مجروح شده و یا آسیب دیده اند و اسناد پزشکی آنها موجود است که ارائه می دهند به بنیاد شهید و همه ساله در بهمن ماه کمیسیون پزشکی رگزار می شود. معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ادامه داد: ایثارگرانی که برای هر موردی به بنیاد شهید مراجعه می کنند و هر درخواستی که به بنیاد شهید داشته باشند به انها بنا به درخواستی که دارند خدمات ارایه می شود. شاهی خاطرنشان کرد: حدود 5 دفتر تشکل در استان هرمزگان داریم که عمده کار آنها در بحث آزدگان، پدران آسمانی،امور مشاورین در هر دستگاه وجود دارد و فرزندان شهدا و جانبازان پیگیری می شود. وی با بیان این که در حال حاضر عمده خدمات به دیدارها برمیگردد و در حال انجام است اظهار کرد:: ایثارگران و جانبازان درخواست های خود را از طریق سامانه سامد 111 ارائه میکنند که در سال جاری تاکنون 85مورد درخواست غیرمرتبط بوده است. معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: همچنین درخواست از طریق سامانه در سال 1402، بالغ بر85 مورد بوده است و افراد مکاتبه خود را از طریق سامانه سجایا اعلام می کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها