همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار گیلان؛

2064 واحد طرح نهضت ملی مسکن در گیلان بهره‌برداری شد

۲ هزار و ۶۴ واحد شهری و روستایی گیلان همزمان پروژه های کشوری از طریق ارتباط تصویری با حضور رئیس جمهوری و استاندار گیلان در چهارمین روز از هفته دولت در رشت بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۳۵
نویسنده مهدی شریعت ناصری

جام جم آنلاین-گیلان-نماینده عالی دولت در گیلاندر آئین بهره برداری واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن استان، گفت: این واحدهای مسکن ملی در حوزه های شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۹۲۳میلیارد تومان به صورت نمادین با بهره برداری از واحدهای مجتمع یاس فاز۲ مسکن مهر رشت تحویل شد.

اسدالله عباسی تصریح کرد: از این میزان ۶۱۰ واحد در حوزه جهش تولید مسکن شهری و یک هزار و ۳۲۱ واحد در حوزه جهش تولید مسکن روستایی بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین از ۲هزار و ۶۴ واحد بهره برداری شده در استان، ۱۱۲مسکن مددجویی کمیته امداد و ۲۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی است.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: همزمان با افتتاح این واحدهای مسکن در استان، ۱۲ باب تجاری نیز در قالب خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بهره بر داری شد.

*25هزار و ۱۴۶واحددر قالب جهش تولید  مسکن در گیلان در حال ساخت است

استاندار گیلان با بیان اینکه اشتغال و مسکن ۲ برنامه راهبردی دولت است ، گفت: در زمان حاضر در مجموع ۲۵ هزار و ۱۴۶ واحددر قالب جهش تولید  مسکن در گیلان در حال ساخت است.

اسدالله عباسی افزود: 119هزار و 38 نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۲۶ هزار و ۴۲۱نفر واجد شرایط بودند .

وی ادامه داد: تا کنون حدود هفت هزار نفر وجه اولیه را واریز کردند .

وی اظهار داشت: در بخش جوانی جمعیت‌۹۰۹ خانواده واجد شرایط شناخته شدند که برای ۲۳۵ خانواده پرونده تشکیل شده است .

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت سرعت عمل بیشتر در ساخت واحد‌های جهش تولید مسکن  افزود : شرایط آب و هوایی گیلان به گونه ای است که باید در نیمه اول سال بخش عمده کار پیش رفته باشد.

وی بر استفاده از ساخت و سازهای مدرن و شرایط و دانش روز دنیا تاکید و تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن  به پروژه ها و همزمان رعایت استانداردها باید از دانش روز دنیا و ساخت و سازهای مدرن بهره گرفته شود.

همزمان با افتتاح پروژه های جهش تولید مسکن در کشور با حضور ریاست جمهوری به صورت ارتباط تصویری، 2هزار و 64 واحد مسکونی در قالب این طرح ملی اعم از مسکن شهری، روستایی، مددجویی کمیته امداد حضرت  امام خمینی(ره) و مددجویی بهزیستی استان با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان در رشت نیز بهره برداری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها