ساعت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد
محل مسابقات نمایندگان ایران و عربستان همچنان نامعلوم

ساعت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

ورزشگاه آزادی ستاره‌های بزرگ را فرا می‌خواند

از پله افسا‌‎نه‌ای تا رونالدو و نیمار

قرعه‌کشی پرهیجان فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد تا روزشمار برای تقابل با ستاره‌های نامدار فوتبال جهان از امروز تا ۲۷شهریور که دور گروهی این مسابقات آغاز می‌شود، به حرکت دربیاید.
کد خبر: ۱۴۲۰۶۷۴
نویسنده رضا پورعالی - گروه ورزش

از پله افسا‌‎نه‌ای تا رونالدو و نیمار

طبق قرعه‌کشی انجام شده، پرسپولیس با النصر عربستان که رونالدو و سادیو مانه را در اختیار دارد همگروه شده؛ سپاهان باید با الاتحاد که کریم بنزما و انگولو کانته را جذب کرده مصاف دهد و نساجی هم به الهلالی خورده که نیمار را در ترکیب تیمش می‌بیند.
حالا همه آن شوخی‌هایی که درباره حضور رونالدو در ورزشگاه وطنی قائمشهر، از سال گذشته در فضای مجازی می‌چرخید به نوعی تعبیر شده است، با این تفاوت که بازی‌های خانگی نساجی قرار است در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و جای نیمار هم با رونالدو در تقابل با این تیم عوض شده. رونالدو هم برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌آید، گرچه همچنان شایعه تغییر میزبانی پرسپولیس از تهران به دبی وجود دارد و طی همین روزها تکلیف آن مشخص خواهد شد. آنطرف در نقش جهان اصفهان هم سپاهانی‌ها میزبان دو ستاره فرانسوی الاتحاد، کریم بنزما و انگولو کانته هستند. با وام گرفتن از این جمله ژاوی که ۷ سال پیش خطاب به جواد نکونام گفته بود جو ورزشگاه آزادی از ورزشگاه نیوکمپ هم ترسناک‌تر است، باید یک فلش‌بک ۵۱ ساله زد به ۱۵ اسفند ۱۳۵۱؛ روزی که ورزشگاه صد هزار نفری آزادی با بازی منتخب تهران و سانتوز برزیل رسما افتتاح شد. آنروز بیشتر از عظمت ورزشگاه نوساز آزادی، این ساق‌های پله افسانه‌ای بود که همه حواس‌ها را به خود جلب می‌کرد. پله سه گل زد و سانتوز ۵ بر یک منتخب تهران را برد، تا پسرک محله فقیر‌نشین ترس کوراسویس برزیل اولین ستاره بزرگی باشد که در چمن ورزشگاه آزادی با توپ می‌رقصد. بعد از آن ستاره‌های بزرگ زیادی به ورزشگاه آزادی آمدند؛ ریوالدو با بنیادکار ازبکستان، ژاوی با السد قطر، الیور کان، میشائیل بالاک، زی روبرتو، فیلیپ لام، حسن صالح حمیدزیچ همراه با بایرن مونیخ و البته میروسلاو كلوزه، بالاك و لام با تیم‌ملی آلمان. ورزشگاه آزادی حالا باید منتظر چند ستاره بزرگ دیگر باشد، یکی مثل کریس رونالدوی پرتغالی، یکی مثل نیمار برزیلی.

قرعه‌کشی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا

گروهA : پاختاکور ازبکستان، الفیحا عربستان، آهال ترکمنستان و العین امارات
گروهB : السد قطر، نسف‌قارشی ازبکستان، الفیصلی اردن و الشارجه امارات
گروهC : الاتحاد عربستان، سپاهان ایران، نیروی هوایی عراق و ای‌جی‌ام‌کی ازبکستان
گروهD : الهلال عربستان، نساجی ایران، مومبای سیتی هند و نوبهار ازبکستان
گروه E: پرسپولیس ایران، الدحیل قطر، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها