ساعت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد
محل مسابقات نمایندگان ایران و عربستان همچنان نامعلوم

ساعت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی و تجهیز سیستم VAR در ورزشگاه‌های کشور اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی و تجهیز سیستم VAR در ورزشگاه‌های کشور اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۱۴۲۰۶۳۵

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون فوتبال، پیرو مصاحبه امروز سرپرست وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳/۲۴ در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و اعلام دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا با سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و با عنایت به پیگیری‌های قبلی فدراسیون فوتبال، هماهنگی‌های اولیه با بخش مربوطه در کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت پذیرفت.

طی این مذاکرات AFC اعلام کرد تجهیزات مربوط به کمک داور ویدیویی توسط کنفدراسیون برای مسابقات باشگاهی فصل جاری در استادیوم‌های ایران نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در همین راستا فدراسیون فوتبال بلافاصله اقدامات لازم برای هماهنگی‌های لجستیکی مورد نیاز از قبیل بازدید کارشناسان کنفدراسیون از زیرساخت‌ها و همچنین هماهنگی‌های گمرکی لازم جهت ترخیص تجهیزات مربوطه با همکاری وزارت ورزش و جوانان را آغاز کرده است.

در حال حاضر موضوع کمک داور ویدویویی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی فدراسیون بطور مستمر در حال پیگیری است و در همین راستا توافقات لازم بین فدراسیون، بانک مرکزی، وزارت ورزش و جوانان و دولت محترم در جهت تجهیز ۶ تا ۷ ورزشگاه به سیستم کمک داور ویدویی صورت پذیرفته است.

همچنین لازم به ذکر است استادیوم آزادی در زمان انجام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با ظرفیت بیش از ۵۰ درصد آمادگی میزبانی از فوتبال‌دوستان عزیز را خواهد داشت.

در پایان تاکید می شود این فدراسیون مراحل پیشرفت موضوعات فوق را بطور شفاف به هواداران عزیز، اصحاب محترم رسانه و باشگاه‌های کشورمان اطلاع رسانی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها