وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر عنوان کرد؛ 

 آمادگی دولت برای سرعت بخشی و شتاب در احداث کتابخانه مرکزی بوشهر 

در چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان؛

برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان ارزیابی شد

چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان با موضوع ارزیابی برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان برگزار شد و تعدادی از شهروندان به بیان ایده‌های خود پرداختند.
کد خبر: ۱۴۲۰۵۷۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان با موضوع ارزیابی برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان، روز یکم شهریورماه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری این کلانشهر برگزار شد. در بخشی از این نشست که تعدادی از اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان در آن حضور داشتند، برخی از مدیران شهری به ایراد گزارشات خود پرداختند و سپس شنونده نظرات و ایده‌های حاضران در این گردهمایی شدند.

از جمله موضوعاتی که در این نشست از سوی شهروندان بیان شد می‌توان به بحران آب و ضرورت استفاده از روش‌های نوین برای صرفه جویی در آب از سوی شهرداری،‌ ایجاد درآمد پایدار و حمایت از شرکت‌های نوپا در زمینه خدمات شهری، اشاره کرد. تغییر نگرش و فرهنگ‌سازی به عنوان راه‌حلی برای رفع مشکلات معلولان موضوع دیگری بود که از سوی خاموشیان، مدیرعامل انجمن کودکان بهشت مطرح شد.

در بخش‌های دیگری از این نشست موضوعاتی همچون توزیع عادلانه امکانات شهری، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در اداره شهر، ایجاد برابری و عدالت در محلات از سوی حاضران مطرح شد.

تعیین استراتژی مشخص برای اداره شهر، مدیریت عبور و مرور موتور سیکلت‌ها با هدف تامین آرامش در شهر، توجه به هویت زنانگی در برنامه ۱۴۱۰، ایجاد مزارع خورشیدی، درگیر کردن سرمایه‌های انسانی خارجی در صنعت گردشگری، ایجاد کارگاه برای تولید آثار هنری افراد دارای معلولیت، افزایش درآمدهای پایدار، استفاده از کشت هیدروپونیک (کشت بدون خاک) و تهدید لوله‌های گازرسانی برای شهر از جمله موضوعاتی بود که در این نشست از سوی شهروندان مطرح شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها