کد خبر: ۱۴۱۹۷۲۵

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ ۞

سوره فصلت ، آیه ۳۰

بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،

شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.

جام جم آنلاین اصفهان؛ سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

یکی از روزهای ماندگاری که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز غرور و افتخار حک شده  و هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، ۲۶مردادماه سال  ۱۳۶۹روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

.این روز سراسر افتخار بر صفحات زرین انقلاب حک شدو یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند، عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند .

آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

وارثان شهیدان و یادگاران دفاع مقدس با صبر و ایمان راسخ با الهام از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار، درسال های اسارت و دور از دیار و سرزمین ایران اسلامی با کوله باری از خاطرات در این روز به میهن بازگشتند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند .

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان گرانقدر این سرزمین، این روز بزرگ را به تمامی خانواده‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان غیور این مرز و بوم به ویژه  آزادگان سرافراز هلدینگ پترو پالایش اصفهان این اسوه‌های مقاومت و یادگاران ارزشمند روزگار سخت اما پرغرور تبریک عرض می‌نمایم و برای ایشان از بارگاه خداوند منان طلب سلامتی و توفیق در سایه حضرت ولی عصر(عج) و پیشوای نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) برایشان مسئلت دارم.

 

ومن ا… التوفیق

دکتر محسن قدیری

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها