مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خبر داد:

تکمیل احداث مجتمع فرهنگی فجر خوراسگان با ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از تکمیل احداث مجتمع فرهنگی فجر خوراسگان پس از ده دهه توقف با ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۹۷۲۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ هوشنگ نظری‌پور با اعلام این خبر گفت: منطقه ۱۵ با تکمیل پروژه مشارکتی مجتمع فرهنگی فجر خوراسگان که شامل مجموعه های فرهنگی و کتابخانه، اداری و تجاری است، دارای بیشترین سرانه فرهنگی در سطح شهر می شود.

او افزود: قسمت فرهنگی این پروژه در زمینی به مساحت تقریبی ۸۵۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۰۰ مترمربع و بخش تجاری و اداری در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با زیربنای حدود 3 هزار و 900 متر مربع احداث شده و پیش بینی می‌شود با اعتباری بالغ بر۹۰۰ میلیارد ریال در طول ۴۰ ماه به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های این پروژه اجرای بام سبز به مساحت حدود ۴۷۰ متربع است که به دلیل پایین بودن سرانه فضای سبز در این محله و محله‌های همجوار موجب افزایش سرانه فضای سبز نیز خواهد شد.

او ابراز امیدواری کرد که با تکمیل و افتتاح این مجموعه پس از دهه دهه توقف که در روند احداث آن ایجاد شده است، گام ارزشمندی در جهت توسعه فرهنگی محلات خیادان، بانو مهدی و خیابان‌های فجر و طالقانی برداشته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها