وزیر اقتصاد در بازدید از غرفه سازمان اقتصادی کوثر؛

کوثر می تواند رکن تحوّل اقتصادی کشور شود

تفاهمنامه همکاری میان سازمان های اقتصادی کوثر و اتکا با حضور دکتر ناصر فخاری و دکتر مرتضی اعلمی مدیران عامل این دو سازمان امضاء شد. در این نشست مقرر شد ظرفیت فروشگاه های اتکا برای توزیع محصولات میان جامعه معزز ایثارگران مهیا و تا هفته دولت فروشگاه مرکزی اتکا برای ارائه خدمت به جامعه هدف بنیاد شهید آماده شود.
کد خبر: ۱۴۱۹۷۱۰

هم افزایی سازمان های کوثر و اتکاء برای تنظیم بازار و خدمت به جامعه ایثارگری

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر فخاری با اشاره به فعالیت این سازمان در بخش های کشاورزی، معدن، صنعت، سد سازی، راه و ساختمان، انرژی و صنایع غذایی گفت: امنیت غذایی یکی از اهداف اصلی و مشترک سازمان اقتصادی کوثر و سازمان اتکا است و امروز شاهد یک هم افزایی مهم میان این دو نهاد انقلابی و اقتصادی هستیم.
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر افزود: این تفاهمنامه بر همکاری و هم افزایی در 3 بخش مهم تأکید دارد.اول، تامین مواد اولیه و نهاده ها. دوم در بخش تولید مواد غذایی و سوم در توزیع کالا که مطمئناً هم افزایی این دو سازمان در غنی تر شدن سفره و معیشت مردم اثر قابل توجهی خواهد داشت.


دکتر اعلمی همکاری دو سازمان در بخش های دام و طیور، نهاده ها و مواد اولیه و همکاری های فروشگاهی را مهمترین محورهای این تفاهمنامه دانست و گفت: هر دو سازمان توانمندی های بسیاری برای پرورش و تولید گوشت و فرآورده های دامی دارند لذا مشارکت این بخش در تولید می تواند به افزایش تولید دو مجموعه منجر شود.
 
مدیرعامل سازمان اتکاء تصریح کرد: در بخش طیور، سازمان اقتصادی کوثر و سازمان اتکا توانمندی های بسیار خوبی دارند که تلفیق این دو ظرفیت می تواند تا حد قابل توجهی نیاز بازار داخلی به تخم مرغ و گوشت مرغ را پاسخ دهد.


دکتر اعلمی از آمادگی فروشگاه های اتکا چه در داخل و چه خارج کشور برای پذیرش و فروش محصولات تولیدی سازمان اقتصادی کوثر خبر داد و گفت: مهمترین شاخصه هم افزایی این دو سازمان می تواند در بخش تحقیقات و امور فناورانه باشد که ثمره آن اقتصاد دانش بنیان در سطح کلان کشور خواهد بود.


در پایان این مراسم، مدیران عامل سازمان های اقتصادی کوثر و اتکا تفاهمنامه همکاری فی مابین را امضاء کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها