در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد مطرح شد؛

بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان طرح‌های توسعه برق در دستور کار استان یزد

39 درصد مشترکین خانگی استان یزد مشمول پاداش صرفه جویی شده اند

یزد- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد تداوم مصرف بهینه انرژی توسط مردم در ایام باقیمانده تابستان را خواستار شد.
کد خبر: ۱۴۱۹۵۸۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالفضل اسدی با اشاره به افزایش 1/1 درجه‌ای دمای کشور و ۱/۹ درجه‌ای دمای استان یزد در تابستان جاری و تداوم گرمای کم نظیراظهار داشت:‌ این روند گرمایی در هفته آینده نیز در سطح استان و کشور ادامه خواهد داشت.

وی همچنین بابیان اینکه با مشارکت و همراهی همه مشترکین به ویژه خانگی و صنعتی، تا امروز پیک‌بار تابستان 1402 با موفقیت پشت سر گذاشته‌شده است، افزود: با مشارکت انجام‌شده حدود 39 درصد از قبوض صادره خانگی در استان یزد، مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند که حدود 6 میلیارد و 250 میلیون تومان پاداش در قبوض آنها منظور شده و بیشترین مبلغ پاداش پرداخت‌شده در قبض، مبلغ 354 هزار تومان بوده است.

اسدی گفت: جابجایی زمان استفاده از وسایل پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی و اتو به ساعت ۱۱ شب الی 10 صبح و همچنین بازدید و سرویس کولرهای آبی و تنظیم دمای کولرگازی روی 25 درجه را برای گذر موفق از ایام گرم باقیمانده تابستان را از مردم خواستاریم. 

مدیرعامل شرکت منطقه ای یزد با اشاره به اینکه سال جاری نسبت به سال‌های قبل تداوم دمای بیشتری را در کشور شاهد هستیم، گفت: محدودیت نیروگاه‌های آبی و کمبود آب پشت سدها باعث تشدید محدودیت‌های صنعت برق کشور شده است.

ابوالفضل اسدی با اشاره به اینکه صنعت برق استان یزد نیز هم‌راستا با دیگر استان‌ها در کل کشور در تمامی بخش‌های تولید، انتقال، فوق توزیع و توزیع با وضعیت مطلوبی مدار بهره‌برداری هستند، از تلاش همکاران خود در صنعت برق استان یزد و کشور قدردانی کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها