رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حمله به شاهچراغ یک حرکت کور تروریستی بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) یک حرکت کور تروریستی بود که در هر جای عالم ممکن است این اتفاق بیافتد و امتیازی برای دشمن محسوب نمی‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۹۴۰۱

به گزارش جام جم آنلاین، وحید جلال‌ زاده در گفتگو با مهر ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: دشمن به دنبال آن است که آرامش را در جوامع اسلامی به هم بریزد و هر حرکتی که بتواند در این راستا انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) یک حرکت کور تروریستی بود که در هر جای عالم ممکن است این اتفاق بیافتد و امتیازی برای دشمن محسوب نمی‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما این حرکت تروریستی را محکوم می‌کنیم و قطعاً انتقام این حرکت را از داعش در منطقه می‌گیریم، تصریح کرد: این حرکت گروه تروریستی داعش حرکت رو به جلو و آفندی نیست، بلکه یک حرکت پدافندی است به این معنا که چون داعش ضربات زیادی از جبهه مقاومت خورده، سعی می‌کند با این اقدامات هم خودش را نشان دهد و هم ضربه‌ای به ما بزند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به لایه‌های امنیتی خوبی که در شاهچراغ (ع) وجود داشت، حرکت قبلی تکرار نشد و در سریع‌ترین زمان ممکن تروریستی که دست به این جنایت زد، دستگیر شد. این حادثه تروریستی برای ما بسیار تلخ بود، اما نسبت به حمله تروریستی قبلی به شاهچراغ (ع)، لایه‌های امنیتی بهتر شده بود و خوب عمل کردند.

جلال‌ زاده با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی در حال بررسی ابعاد مختلف این حرکت تروریستی هستند و حتماً نتایج آن را به اطلاع مردم خواهند رساند، گفت: مردم بدانند ما انتقام این حرکت را از گروه‌های تروریستی و عوامل پشت پرده آنان در منطقه خواهیم گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه موضع گیری عده‌ای از افراد را دیدیم که عموماً منشأ خارجی داشت مبنی بر اینکه می‌گویند این حمله کار خود جمهوری اسلامی بوده است که باید گفت این موضع گیری‌ها آنقدر نخ نما شده که گروهی از اپوزیسیون هم در رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران گفتند این حرف درست نیست، این ادعا را باور نکردند و مدعیان این حرف را به سخره گرفتند. پس بهتر است کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، دست از این موضع‌گیری‌ها و اتهامات نخ نمای خود بردارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها